2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی کامل پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در سریال لحظه گرگ و میش

بیوگرافی کامل پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در سریال لحظه گرگ و میش

پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در سریال لحظه گرگ و میش است. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید.

جامعه پویا - پاشا رستمی بازیگر کم کار اما پرتوان ایرانی است که در سریال لحظه گرگ و میش نقش حامد را بازی کرده است. 
پاشا رستمی  مدتی را در کانادا زندگی کرده اما دوباره به ایران برگشت و مقابل دوربین رفت. 

 


پاشا رسمتی متولد سال 63 است او در رشته مهندسی درس خوانده و تحصیلاتش را در کانادا سپری کرده است. او در کشور کانادا در حرفه خود بسیار پیشرفت کرد و زندگی خوبی برای خود ساخت اما علاقه فراوانش به ایران باعث شد تا دوباره به ایران برگردد و زندگی را از نو شروع کند. 
پاشا رستمی بازیگری را از تئاتر آغاز با بازگشت به ایران دوباره فعالیت جدی در دنیای بازیگری را آغاز کرد و اولین بار با بازی در سریال همه بچه های من به دنیای تلویزیون راه یافت.

پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در سریال لحظه گرگ و میش


بازیگر نقش حامد پیش از این نیز در سریال گمشدگان رضا کریمی هم با ایفای نقش پرداخته بود .


زندگی خصوصی پاشا رستمی


پاشا رستمی علاوه بر بازیگری تدریس زبان انگلیسی هم می کند واینکار را به صورت حرفه ای دنبال می کند. 
پاشا رستمی مجرد است و تنها زندگی می کند او فعالیتی در دنیای مجازی ندارد و زندگی اش بسیار آرام است و تلاش می کند تا بتواند خودش را از هر حاشیه ای دور کند. 

 


او بسیار گزیده کار است و سخت نقشی را قبول می کند اما نقش هایی که بازی می کند بسیار حساس و خاص است و برای اینکه بتواند نقش را بسیار باورپذیر ایفا کند سخت تلاش می کند به همین خاطر او به عنوان یکی از برای تست به دفتر آقای اسعدیان رفتم و مهدی لطیفی و مریم هژیروند، برنامه‌ریز کار، از من تستی گرفتند. پس از اینکه اعلام شد هنوز تیم «لحظه گرگ و میش» به نتیجه نرسیده است، برای ایفای نقش امید وطن‌خواه به پروژه «گمشدگان» پیوستم و پس از مدتی اعلام شد که برای بازی در سریال «لحظه گرگ و میش» انتخاب شده‌‌ام که بسیار خوشحال شدم. در همان ابتدا فکر می‌کردم کاراکتر من به کاراکتر حامد نزدیک است، ولی هیچ تصوری از اینکه چه نقشی را قرار است بازی کنم، نداشتم.

 

پشت صحنه سریال لحظه گرگ و میش
پاشا رستمی درباره نحوه انتخاب شدنش برای بازی در سریال لحظه گرگ و میش می گوید :ما جلسات گپ و گفتی با آقای اسعدیان و دیگر بازیگران داشتیم که در آنجا درباره فیلمنامه و کاراکترها صحبت می‌کردیم و هنوز مشخص نبود هرکدام از ما قرار است کدام شخصیت را بازی کنیم. روز آخر که برای بستن قرارداد به دفتر همایون اسعدیان رفتیم به هرکداممان اعلام شد برای چه نقشی قراداد ببندیم. برایم معیار حضور در این سریال شخص همایون اسعدیان بود.

 


فکر می‌کنم حامد سمبلی از صداقت و عشق است. چیزی که مصداق آن را زیاد دیده‌‌ایم، ولی در کل همه ما آن را دوست داریم؛ مانند «رومئو و ژولیت» و «سینما پارادیزو» که عشق‌های صادقانه‌‌ای دارند. همه چیز عشق حامد درست است، ولی هیچ چیز در حول عشقش به درستی پیش نمی‌روند. این آدم‌های دیگر هستند که درمورد این عشق تصمیم می‌گیرند و دو فردی که همدیگر را دوست دارند نقشی در تصمیم‌گیری‌ها ندارند.بازیگران گزیده کار شناخته شده است. 

پاشا رستمی در سریال لحظه گرگ و میش نقش مقابل المیرا دهقانی را بازی می کرد. 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/05/31
کار‌بازیگری‌خیلی‌سخته‌واقعا‌خستن‌نباشید‌داره‌وانتها‌نداره‌
سارا 1400/05/31
چرا‌ارسال‌نمی‌کنید‌ببخشیدا

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.