2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ناگفته های جالب از زندگی غزاله نظر بازیگر نقش رها در سریال احضار

ناگفته های جالب از زندگی غزاله نظر بازیگر نقش رها در سریال احضار

غزاله نظر بازیگر نقش رها در سریال احضار بود. ناگفته های جالبی از زندگی او را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -غزاله نظر بازیگری خوش سیما و گزیده کار است که با بازی در سریال احضار بسیار مورد توجه قرار گرفت. 

 


غزاله نظر متولد سال 66 است و سالهاست که بازیگری می کند اما کمتر کسی می داند اودر کنار بازیگران بزرگی چون شهاب حسینی نقش آفرینی کرده است. 

شهاب حسینی و غزاله نظر


غزاله نظر وکیل پایه یک دادگستری است و آنچه او را به سمت بازیگری کشانده پول نیست چرا که از راه وکالت پول های کلانی به دست می اورد اما بازیگری را به دلیل علاقه ای که دارد ترجیح می دهد. 
او هرچند در سریال احضار در نقش رها بسیار دیده شد اما در سریالهایی چون ملکاوان ، تنگنا و در فیلم های هزارتو ، اعتراف و شین نیز نقش آفرینی های بسیار خاصی داشته است. 

 


اولین حضور غزاله نظرمقابل دوربین سینما در کنار شهاب حسینی بود که همین هم باعث پیشرفت بسیاری برای او شد. او در این فیلم با سروش صحت ، شهاب حسینی ، جعفر دهقان و نیما رئیسی بازی کرد. 

غزاله نظر در سریال احضار


غزاله نظر در میان بازیگران زن بیشترین همکاری را با شهاب حسینی داشته و در چند نمایش به کارگردانی او نیز بازی کرده است. 
مقیمان ناکجا دیگر فیلمی بود که این دو هنرپیشه در آن در کنار هم قرار گرفتند. 

غزاله نظر و شهاب حسینی


چهره زیبا و خاص غزاله نظر او را به یک هنرپیشه خاص تبدیل کرده است. او به نیکول کیدمن ایران معروف است. نیکول کیدمن هنرپیشه آمریکایی استرالیایی تبار است که از مشهورترین بازیگران هالیوود است و زیبایی خاص او زبانزد است. 
غزاله نظر در سریال احضار نقش رها را بازی می کرد. دختری که همسرپنهانی فرهاد ( آرش مجیدی) بود و وقتی فرهاد مائده را برای زندگی انتخاب کرد فرهاد را به قتل رساند.

 

دیدگاه‌ها
عسل 1400/03/08
غزاله جونم در احضار و ملکاوان عالی بازی کردی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.