2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بازیگران سریال کلبه ای در مه

بازیگران سریال کلبه ای در مه

بازیگران اصلی سریال کلبه ای در مه را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -سریال کلبه ای در مه سریالی تاریخی و حماسی است که به موضوع مبارزات مردم گیلان پیش از پیروزی انقلاب می پردازد. 
بازیگران بنامی در این سریال نقش آفرینی کرده اند که تک به تک آنها را معرفی می کنیم.

 


سام قریبیان 

سام قریبیان در سریال کلبه ای در مه


سام قریبیان پسر فرامرز قریبیان بازیگر سرشناس ایرانی است که با سریال کلبه ای در مه به تلویزیون آمده است. او نقش برزو خان را بازی می کند.
سام قریبیان متولد سال 58 است و اولین بار در سال 64 جلوی دوربین تلویزیون رفت. سام قریبیان تنها پسر خانواده قریبیان نیست. او برادری به نام بهزاد دارد که در آمریکا زندگی می کند. فرامرز قریبیان در سالهای ابتدایی دهه 50 با مینا خیامی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو پسر به نام سام و بهزاد بود.
مینا خیامی در زمینه طراحی لباس در نیویورک تحصیل کرده بود و زندگی این زوج چند سال بعد از تولد فرزندانشان به جدایی ختم شد. او در سریال کلبه ای در مه نقش برزو خان را بازی می کند. 

 


مسیح خانزاده 

مسیح خانزاده در سریال کلبه ای در مه


مسیج خانزاده بازیگر و هنرپیشه است که این روزها با سریال کلبه ای در مه در مدیوم تلویزیون قرار گرفته است. 


مسیح خانزاده بازیگری را در کلاس های بازیگری استاد سمندریان آموخت و از شاگردان استاد مرحوم بود. او نقش حبیب سرکارگر معدن را بازی می کند. 
مسیح خانزاده فیلم های دیگری نیز بازی کرده بود اما سریال کلبه ای در مه جدی ترین کار اوست.

 


مهدی مخبری

مهدی مخبری در سریال کلبه ای در مه


مهدی مخبری از بازیگران سریال کلبه ای در مه است.  متولد سال 1357 و دانش آموخته رشته روانشناسی عمومی و همچنین دبیر مدارس استثنایی است که کار بازیگری را از اواخر دهه 70 و با تئاتر شروع کرده است.

 

مهدی مخبری در چندین فیلم کوتاه از جمله «سرزمین همسرم»  «رویابین» «سوگ» و «زنده شور» جلوی دوربین رفته است و بازی در فیلم های سینمایی «سرزمین رها» به کارگردانی فرهاد مهرانفر، «بوفالو» ساخته کاوه سجادیه حسینی، «دیو و دلبر» به کارگردانی وحید نیکخواه، «ناجه» به کارگردانی ابراهیم نعمتیان و «گیلک» اثر فرامرز شهبازیان را در کارنامه هنری خود دارد.

این بازیگر همچنین در فیلم های تلویزیونی: «برگ سبز» و «ریشه ها» به کارگردانی رضا معینی، «سکوت رعنا» ساخته بهزاد رفیعی، «راهدار» اثر ابراهیم نعمتیان و «طوفان آرزوها» به کارگردانی فرهاد ورزلدوست ایفای نقش کرده است.

 

از جمله سریال های تلویزیونی که مهدی مخبری در آنها نقش آفرینی کرده است می توان به سریال های :  تنگامه ، آواز چیکا، فردا روشن است، گیلدخت، افرا ، روایت عاشورا، بار دیگر باران، آن سنگ گران، روزشمار زندگی، ماه شب چهارده، اشک مهتاب، چراغ سو، خورم گبان،  آپارتمان نشینها، کوچه زمرد، رویای گنجشکها، شکوفه های باران، عطر ترنج، ایستگاه آخر، منظومه عشق، بازگشت، جایزه،  گنج راه شیری، قصه های ما، نام نداره و لاکپشت اشاره کرد.

مهدی مخبری در حدود 40 نمایش روی صحنه رفته است که  نمایش های :  دامه مطلب،  هملت، قهوه فجری، اعترافاتی درباره زنان، همسایه آقا،  گیله اوخان، ملودی شهر بارانی، پشت درهای خاکی،  جنگ کور،  ویروس، وقتی عروسکها کوک نمیشن، مردی که میخواست مرد بماند،  شاید یه شب اتفاق افتاد و بینایی از آن جمله است.

وی همچنین در نمایش های رادیویی بسیاری نیز ایفای نقش کرده است.

 


رویا حسینی

رویا حسینی در سریال کلبه ای در مه


رویا حسینی در سریال کلبه ای در مه نقش می جان را بازی می کند. او  دانش آموخته رشته بازیگری است و نخستین بار با فیلم «خانه امن است» به کارگردانی ناصر رفاهی جلوی دوربین رفت که این فیلم اگر چه در جشنواره به نمایش درآمد اما اکران عمومی نشد.
 
این بازیگر همچنین حضور کوتاهی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی داشته است و در فیلم «روزهای نارنجی» و «عادت نمی کنیم» نیز ایفای نقش کرده است.
 
 
رویا حسینی علاوه بر بازیگری به کار عکاسی هم می پردازد و عکاسی را نیز به صورت حرفه ای دنبال می کند و با آن امرار معاش می کند.

 


رضا جوشنی

رضا جوشنی در سریال کلبه ای در مه


رضا جوشنی متولد سال 1360 در لنگرود و دانش آموخته فیلمسازی از دانشگاه فرهنگ و هنر رشت است که کار بازیگری را از دوران نوجوانی و از سال 1374 با تئاتر شروع کرده است.
 
این بازیگر از اواسط دهه هفتاد نویسندگی، بازیگری و کارگردانی تئاتر را به طور همزمان با هم تجربه کرد و در نمایش های بسیاری که در شهر رشت و لنگرود روی صحنه رفت، به عنوان کارگردان، نویسنده و بازیگر حضور داشت و پس از سالها حضور پر رنگ در تئاتر استان گیلان، بعدها در نمایش های سالن های تئاتر شهر در کنار دیگر هنرمندان تئاتر کشور در تهران روی صحنه رفت.
 
از جمله نمایش های این بازیگر می توان به بازی و کارگردانی نمایش «بیراهه»، «عروسک کوکی»، «پرستوهای مهاجر»، «جنگ کور»، «رافا»، «تابستانه»، «ماهی»، «در ستایش زندگی»، «زیر صفر»، «کوی...»، «مسافر»، «ایستگاه»، «سفر نیمروزی سید»، «گیل وارش» و همچنین نمایش های «آفرینش از نوعی دیگر»، «کسی برای کلاغها دانه نمی ریزد»، «هنر»، «کشتن گربه بابا فونتن»، «دزدانه می رقصد»، «وقتی عروسک ها کوک نمی شن»، «یک قاچ کتاب» و ... اشاره کرد.
 
این بازیگر همچنین در نمایش های « نذار این خواب تعبیر بشه» به کارگردانی مهدی نصیری و  در کنار بازیگران تئاتر کشور از جمله بهنام تشکر در تئاتر شهر روی صحنه رفته است.


 



محبوبه اسدی

محبوبه اسدی در سریال کلبه ای در مه


محبوبه اسدی در سریال «کلبه ای در مه» در نقش گل صنم، ندیمه همسر برزوخان ایفای نقش کرده است.
محبوبه اسدی یکی از بازیگران جدید در سریال «کلبه ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان است که در نقش گل صنم، ندیمه همسر برزوخان ایفای نقش کرده است. محبوبه اسدی برای نخستین بار بازی در یک سریال تلویزیونی را تجربه می کند و برای اولین بار با سریال «کلبه ای در مه» به مخاطبان تلویزیونی معرفی می شود.

 


مهرنوش مقیمی

مهرنوش مقیمی در سریال کلبه ای در مه


مهرنوش مقیمی متولد  اسفندماه سال  1363 در یزد و دانش آموخته آکادمی بازیگری استاد حمید سمندریان است و دوره های بازیگری را زیر نظر علی اصغر دشتی، محمودرضا رحیمی و ... گذرانده است.

وی کار بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و نخستین بار در در سال 89 در نمایش «ایکاووس» به کارگردانی کرامت یزدانی برای نخستین بار روی صحنه رفت و پس از آن بارها به صورت حرفه ای در نمایش های مختلف ایفای نقش کرد که از آن جمله می توان به ایفای نقش در نمایش «استریندبرگ» به کارگردانی محمودرضا رحیمی اشاره کرد.
مهرنوش مقیمی بازی در چند تله فیلم را نیز تجربه کرده و در سال 95 نخستین بار با فیلم سینمایی «خواب آب» وارد سینما شد و ایفای نقش در فیلم «مادری» به کارگردانی رقیه توکلی را نیز در کارنامه هنری  خود دارد.

 


شیوا ابراهیمی

شیوا ابراهیمی در سریال کلبه ای در مه


شیوا ابراهیمی بازیگر توانای کشورمان است که این روزها در نقش ماه گل در سریال کلبه ای در مه بازی کرده است. 


 شیوا ابراهیمی (زاده ۲۹ بهمن ۱۳۵۵، شمیرانات) یک بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او در سال ۱۳۷۳ پس از ورود به دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر ، گرایش عروسکی است. اولین کار حرفه‌ای خود در جلوی دوربین را با سریال «کهنه سوار» در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی شروع کرد. شیوا ابراهیمی ازدواج کرده و متاهل است همسر وی شخصی به نام بهنام خدایاری است این زوج دارای یک فرزند دختر به نام نفس هستند. نفس دختر شیوا ابراهیمی در شهر پونا در هند متولد شده است.

 


حسام محمودی 

حسام محمودی در سریال کلبه ای در مه


حسام محمودی بازیگری که با سریال لحظه گرگ و میش درخشید و حالا با سریال کلبه ای در مه دوباره به تلویزیون آمده است از بازیگران پرتلاش و البته موفق سینما و تلویزیون ایران است. 
حسام محمودی بازیگری است که در آخرین فیلم علی انصاریان در کنار او بود و فیلم رمانتیسم ، طوبی و عماد را با او بازی کرد. 
حسام محمودی متولد 1365 در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است.
حسام محمودی سالها در تئاتر کار کرد اما کارش در سینما رادر سال 91 آغاز کرد. او یک شروع پرکار داشت و از سال 91 تا کنون فیلم و سریالهای زیادی بازی کرده است.

 


آشا محرابی 

آشا محرابی در سریال کلبه ای در مه


 آشا محرابی دختر اسماعیل محرابی است و در سریال کلبه ای در مه نیز بازی کرده است. آشا محرابی، در ۳۱ مرداد ۱۳۵۲ در رشت، ایران زاده شد. او فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشتهٔ روابط بین‌الملل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است.

او هم‌زمان با تحصیلات دانشگاهی اش، به کانون هنری حمید سمندریان رفت و فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون سمندریان شد. وی همچنین فارغ‌التحصیل کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان بوده و دوره فیلمنامه‌نویسی را هم در کلاس‌های ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده‌است. همچنین لازم است ذکر شود که آشا فارغ‌التحصیل فیلمسازی از کانادا نیز هست. آشا محرابی در سال ۱۳۷۴، با قبولی در آزمون اداره کل نمایش پا به عرصه نمایشهای رادیویی گذاشت و هنوز هم به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده با اداره کل نمایش همکاری دارد. وی پس از ورود به رادیو، کار در صحنهٔ تئاتر را در سال ۱۳۷۷ با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز کرد. بعدها در کسوت بازیگر، نویسنده و کارگردان کار در این حیطه هنری را ادامه داد و در نمایش‌هایی مثل «خسیس»، «خانهٔ برنارد آلبا»، «سه خواهر»، «زیرگذر سقاخانه»، «اتوبان»، «من حرفی ندارم دنبالشو نگیر» و … به ایفای هنر پرداخت. او در حال حاضر، عضو انجمن بازیگران و کارگردانان خانهٔ تئاتر ایران است.

 


رزیتا غفاری

رزیتا غفاری در سریال کلبه ای در مه


رزیتا غفاری بازیگر ایرانی است که هرچند مدت زمانی پرکار بود اما بعد در کارهای کمتری دیده شد و حالا در سریال کلبه ای در مه در نقش همسر برزو خان  دوباره به تلویزیون برگشته است. 


رزیتا غفاری در سال 51 به دنیا آمده است . او دانشجوی رشته کارگردانی نمایشی بوده و در همین رشته نیز فارغ التحصیل شده است. رزیتا غفاری ازدواج کرده و همسرش عباس صالحی استاد چهره پردازی است. آنها دختری به نام تارا دارند . رزیتا غفاری در دوره ای بسیار فعال بود و فیلم های زیادی بازی کرد. اما بعد با بیشتر شدن فعالیتش در حوزه ورزش کمتر در سینما حضور داشت او به صورت حرفه ای به ورزش اسکی می پردازد و درجه مربی گری را در این رشته به دست آورده است. همسر رزیتا غفاری چند سالی خارج از ایران زندگی کرده و آنها به کشورهای خارجی رفت و آمد دارند اما زندگی این زوج در ایران است و حالا بعد از سالها دوری از تلویزیون و سینما رزیتا غفاری دوباره با سریال کلبه ای در مه به تلویزیون برگشته است.

 


یاسمن جعفری

یاسمن جعفری در سریال کلبه ای در مه


یاسمن جعفری بازیگر جوانی است که در مدیوم تلویزیون در سریال کلبه ای در مه ظاهر شد. او نقش نصیبه را در این سریال بازی می کند. 


یاسمن جعفری بیشترین کارهایی که انجام داده در حوزه تئاتر است. او یکی از خوش ذوق ترین بازیگران تئاتر است و کارهای زیادی هم در این حوزه انجام داده است.
یاسمن جعفری یک دهه هفتادی است که عاشقانه بازیگری را دنبال می کند و اجراهای موفق زیادی هم در حوزه تئاتر داشته است.


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.