2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل شهرزاد جعفری بازیگر نقش شوکا در  سریال زندگی زیباست

بیوگرافی کامل شهرزاد جعفری بازیگر نقش شوکا در سریال زندگی زیباست

شهرزاد جعفری بازیگر نقش شوکا در سریال زندگی زیباست بیوگرافی او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -شهرزاد جعفری بازیگر جوانی است که این روزها سریال زندگی زیباست را در شبکه دو دارد ، بازیگری را با تئاتر شروع کرد. 

 


شهرزاد جعفری شهرزاد جعفری بازیگر سینما و تلویزیون است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه الزهرا است.
شهرزاد جعفری در سال 70 به دنیا آمده است. او در یک خانواده هنرمند زندگی کرده و خواهر و پدرش هم در سینما مشغول به فعالیت هستند. 

شهرزاد جعفری بازیگر سریال زندگی زیباست


شهرزاد جعفری فعالیت سینمایی خود را در 4 سالگی و از سال 1374 با فیلم ماه مهربان به کارگردانی و نویسندگی قاسم جعفری و در نقش آرش آغاز کرد و پس از آن در فیلم مجنون لیلی سال 1386،فیلم دختران در سال 1388 و فیلم ع ش ق سال 1393 و در سریال هایی هم چون همسفر،مسافری از هند، کاشانه و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد به ایفای نقش پرداخته است.

شهرزاد جعفری


زندگی خصوصی شهرزاد جعفری 

 


او در یک خانواده هنری به دنیا آمده است.پدرش قاسم جعفری کارگردان سینما و تلویزیون است. مادرش صدیقه صحت تهیه کننده سینما و تلویزیون است و خواهرش ایران جعفری  نیز بازیگر سینما و تلویزیون است. از دیگر فعالیتهای وی میتوان به طراحی صحنه و لباس فیلم سینمایی سپید و سیاه در سال 1388 و طراحی پوستر فیلم های سینمای دو راه حل برای یک مسئله و ع ش ق اشاره کرد.

 

شهرزاد جعفری در سریال زندگی زیباست
شهرزاد جعفری  دی ماه سال قبل ازدواج کرد و عقد او را سید محمد خاتمی رئیس جمهوری پیشین ایران خوانده است از اینکه چه کسی شوهر شهرزاد جعفری است اطلاعاتی در دست نیست . 

 


سریال زندگی زیباست


شهرزاد جعفری  در سریال زندگی زیباست نیز نقش شوکا را بازی کرده است. او پیشتر در سریال مسافری از هند با کارگردان سریال زندگی زیباست کار کرده بود. 


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.