2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست

محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست

بیوگرافی کامل محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا را اینجا بخوانید

جامعه پویا -محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا است. سریال افرا درامی عاشقانه است که در شمال کشور ساخته شده است. 


محمد صادقی بازیگر متولد سال 72 است که اولین بار با سریال مانکن که در شبکه خانگی پخش شد مقابل دوربین قرار گرفت. 
او ازجمله بازیگرانی است که بازیگری را با تئاتر شروع کرد. محمد صادقی در سال 90 وارد حرفه بازیگری شد. او در رشته مدیریت اجرایی در دانشگاه تحصیل کرد و سپس وارد حرفه تئاتر شد.


محمد صادقی یک ورزشکار حرفه ای است او از کودکی در رشته تکواندو فعالیت داشته و تا مسابقات کشوری نیز پیش رفت. محمد صادقی در حال حاضر نیز ورزش می کند. 

محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا


فیلم شناسی محمد صادقی

 

محمد صادقی در اولین تجربه بازیگری اش مقابل دوربین با حسین سهیلی زاده در سریال مانکن همکاری کرد و از دل تئاتر به دنیای تصویر راه یافت و نقش آبتین را در سریال مانکن ایفا کرد.
از جمله نمایش هایی که در آنها نقش داشته میتوان به آثاری چون شاه لیر ، مفیستو ، آمادئوس و … اشاره کرد.
او در سریال افرا نقش پیمان را بازی می کند و یکی از بازیگران اصلی این سریال است. نقش مقابل محمد صادقی را سارا باقری (مائده ) برعهده دارد. محمد صادقی در سریال افرا نقش برادر کوچکتر پژمان بازغی را دارد. 

 

پیمان در سریال افرا
زندگی خصوصی محمد صادقی


محمد صادقی در یک خانواده فرهیخته به دنیا آمده است. او زمانی که خیلی کوچک بود پدرش را از دست داد و مادر سرپرستی اش را برعهده داشت. مادر محمد صادقی یکی از پرستاران برجسته و رده بالای کشوری است. محمد صادقی اصالتا اهل مازندران است  و به همراه مادرش در تهران زندگی می کند. او کوهنوردی و فوتبال را به صورت جدی دنبال می کند و باید گفت حالا نیز ورزشکار است. 
محمد صادقی ازدواج نکرده و راه پر فراز و نشیبی را در زندگی دارد. 


محمد صادقی با حسین سهیلی زاده در سریال پریا آشنا شد اما در سریال مانکن با او همکاری کرد و نقش آبتین برادر اخگر (محمدرضا فروتن ) را ایفا کرد. 


محمد صادقی در نقش پیمان در سریال افرا


محمد صادقی برای اولین بار مقابل دوربین یک سریال تلویزیونی قرار گرفته است. او در نقش پیمان جوان عاشقی که عاشق دختر یک کارخانه دار شده بازی می کند ، پژمان بازغی ، هامون سیدی ، سارا باقری ، مهدی سلطانی و روزبه حصاری از جمله بازیگران این سریال هستند. 


 

 

دیدگاه‌ها
بهار 1400/06/16
اگر پیمان بمیره،سریال دیگه حرفی برای گفتن نداره!

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.