2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی کامل امیر مقاره بازیگر نقش ارشد در سریال جزیره

بیوگرافی کامل امیر مقاره بازیگر نقش ارشد در سریال جزیره

بیوگرافی کامل امیر مقاره بازیگر نقش ارشد در سریال جزیره

جامعه پویا -امیر مقاره خواننده پاپ ایرانی است که در سریال جزیره نقش ارشد مرد جوان ثروتمند را بازی می کند. 
امیر مقاره متولد 3 دی 1374 در تهران و دیپلمه است فعالیت خود را با سرودن شعر آغاز کرد و سپس با آهنگسازی و حالا در گروه ماکان بند به عنوان خواننده مشهور شده است.
امیر مقاره در سریال جزیره ساخته سیروس الوند نقش ارشد پسر جوان و بسیار ثروتمندی را بازی می کند که با دختری به نام صحرا که یک خبرنگار است وارد رابطه عاشقانه ای شده است. 

 

امیر مقاره در سریال جزیره

امیر مقاره ،فعالیت خود را از نوجوانی با نوشتن شعر شروع کرد، سپس خودآموز گیتار را یاد گرفت و دوره های سلفژ را گذراند اما بصورت حرفه ای بعنوان شغلی اصلی به آن نگاه نمی کرد.

امیر به عنوان پیک موتوری تا مدت ها کار می کرد اما موسیقی و توان هنری اش جدی گرفته نمی شد تا اینکه به گفته خود سر لجبازی کارش را رها کرد و بصورت جدی سمت موسیقی رفت

در سال 1393 وقتی 19 ساله بود جدی شروع به خواندن و پخش ترک با دوستانش کرد، او آهنگ هایش را در سایت رادیو جوان منتشر داد اما خوشبختانه دچار محدودیت و ممنوع الکاری نشد.

 

 

 امیر مقاره در صنعت مدلینگ 


امیر مقاره چهره جذابی دارد و همین تیپ و قیافه باعث شد مدتی در حرفه مدلینگ نی فعالیت داشته باشد و با برندهای مختلف ایرانی و خارجی همکاری کند. امیر مقاره بعد از به شهرت رسیدن از طریق موسیقی اینار روی ظاهر خود بسیار کار کرد او به صورت حرفه ای ورزش می کند و وزن زیادی کم کرده است. مراقبت زیاد از پوست و مو و هیکل ورزیده اش او را به یکی از افراد مناسب در صنعت مدلینگ تبدیل کرده است. 
امیر مقاره چطور وارد عرصه موسیقی شد.

امیر مقاره خواننده وبازیگر

 

در سال 1394 بدنبال فراخان یاشار خسروی آهنگساز برای تشکیل یک گروه موسیقی استعداد امیر مقاره و رهام هادیان توسط وی شناسایی و دور هم جمع شدند و تشکیل گروه ماکان بند را دادند
نام گروه برگرفته از کلمه ای بنام ماکان با ریشه فارسی و دیلمی گرفته شد که معنای لغوی آن به شجاعت تعبیر می شود و نام یکی از پسران حکام مازندران در قرن 14 بود
 شهریور 96 اولین آلبوم ماکان بند با خوانندگی هادیان و مقاره و به سرپرستی میلاد نیکزاد با نام دیونه بازی با 12 قطعه موسیقی منتشر شد.
شهرت این گروه با آهنگ هربار این درو و قطعه دلگیری شروع شد

 

 

ازدواج امیر مقاره


 امیر مقاره هنوز ازدواج نکرده و مجرد است
 در روزهای اول شهرت انتشار یک فیلم با عنوان امیر و دوست دخترش در ماشین او را دچاره حاشیه کوتاه مدت کرد ولی حال از موفق ترین گروه های موسیقی کشور هستند.

 

امیر مقاره بازیگر  
امیر مقاره در نقش ارشد در سریال جزیره


امیر مقاره در سریال جزیره ساخته سیروس الوند نقش ارشد را بازی می کند . ارشد پسر جوان و پولداری است که با دختری به نام صحرا با بازی

شادی مختاری وارد رابطه عاشقانه شده و سپس این عشق به بن بست می رسد. 
امیر مقاره در سریال جزیره اولین تجربه خود را در بازیگری پشت سر می گذارد و امیدوار است در این حرفه نیز بتواند خوش بدرخشد.

 


زندگی خصوصی امیر مقاره


امیر مقاره در خانواده ای مذهبی به دنیا آمده است. مادرش از اینکه او وارد عرصه موسیقی شد اصلا راضی نبود و به گفته امیر هرگز در کنسرت های او حاضر نشد و ترانه های او را هم گوش نداده است. با این حال امیر مقاره می گوید عاشق مادرش است و همیشه او را دوست دارد. 


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.