2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت

لحظه هولناک حمله داعش به مجلس و به رگبار بستن مردم در سریال دادستان

سکانس های رعب اور حمله داعش به مجلس را در سریال دادستان ببینید

جامعه پویا - سریال دادستان ساخته مسعود دهنمکی است که درباره تحولات زیادی سالهای اخیر ساخته شده است. 

مسعود دهنمکی اولین کارگردانی است که ماجرای حمله سال 96 داعش به مجلس شورای اسلامی را بازسازی کرده است و برای اولین بار از دو حمله انتهاری در این حادثه تلخ رونمایی کرده است. 

سریال دادستان ماجرای زوجی عدالتخواه به نام آذر با بازی هلیا امامی و عماد با بازی کاوه سماک باشی است که با راه اندازی یک کانال خبری سعی می کنند فساد مسئولان را افشا کرده و به دنبال عدالت برای همه هستند. اما درگیر کارهایی می شوند که به امنیت کشور لطمه وارد می کند.  اولین سکانس این سریال با لحظه پرت شدن عماد از پشت بام دانشگاه است و نیروهای امنیتی به دنبال این هستند که بدانند چه کسی عماد را از پشت بام به پایین پرت کرده است. علاوه بر هلیا امامی و کاوه سماک باشی ، نیما شاهرخ شاهی ، سحر قریشی و بروز ارجمند نیز در این سریال حضور دارند .

در سکانسی از این سریال لحظات رعب آور حمله داعش به مجلس شورای اسلامی و کشتار بی رحمانه مردم بازسازی شده است. این سکانس را ببینید 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.