2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
همه چیز درباره کگل ورزشی برای لذت جنسی و زایمان راحت

همه چیز درباره کگل ورزشی برای لذت جنسی و زایمان راحت

ورزش کگل ورزشی است که برای سلامت جنسی زنان و مردان و افتادگی رحم و مثانه و اختلال نعوذ بسیار مفید است. همه چیز درباره ورزش کگل را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -ورزش کگل یک ورزش بسیار مهم برای خانم هاست تا از افتادی مثانه، رحم و مشکلات ناشی از درد لگن خلاص شوند. بسیاری از خانم ها از این ورزش سرنوشت ساز خبر ندارند. 


افتادگی رحم و مثانه در خانم ها جلوگیری می کند. هرچند برخی از خانم ها از جوانی به دلیل مشکل در اسکلت بدن از ناحیه لگن دچار مشکل هستند اما به طور طبیعی و در صورت سلامت بدن نیز با افزایش سن دردهایی در قسمت لگن ایجاد می شود که باید با ورزش آن را کنترل کرد. 
ورزش کگل ورزشی است که قوای جنسی و لذت جنسی را افزایش می دهد و سلامت دستگاه تناسلی و تولید مثل بدن را حفظ می کند. 

 

ورزش کگل


این تصور وجود دارد که افتادگی مثانه و رحم در خانم ها به دلیل زایمان اتفاق می افتد اما تصوری غلط است چرا که این اتفاق در صورتی که زنی بچه دار هم نشود به مرور زمان رخ می دهد و بخشی از روند پیری بدن است. ورزش کگل علاوه بر اینکه برای خانم ها ضروری است برای آقایان هم یک ورزش مهم است چرا که اختلاا نعوذ را برطرف می کند.


چطور ورزش کگل را انجام دهیم

سایت سیمرغ نوشت: دراز بکشید و زا نوی خود را خم کرده و کمی از هم جدا کنید. می توانید بصورت نشسته بروی صندلی و یا ایستاده هم این تمرینات را انجام دهید. در صورتی که روی صندلی نشسته اید سعی کنید کمرتان صاف بوده و زاویه 90 درجه با نشیمنگاه ایجاد کند ( لم ندهید و درست بنشینید). 

ماهیچه های کف لگن خود را سفت کنید، اول از ماهیچه های اطراف مقعد خود شروع کنید – مثل زمانی که میخواهید مدفوع خود را نگه داشته و مانع دفع شوید.

حالا حواستان را متوجه ناحیه واژن خود کنید و عظلات واژن خود راسفت کنید -  مثل زمانی که میخواهید ادرار خود را نگه دارید و مانع خروج ادرار شوید.

با یاد گرفتن تکنیک های بالا، حالا بطور همزمان ( که بصورت اتوماتیک همزمان اتفاق می افتد) ماهیچه های هر دو ناحیه را سفت کنید و سعی کنید این عضلات را به طرف ناف خود بکشید ( مکش عضلات به سمت بالا ).

این حالت سفت کردن و مکش را به مدت 5 ثانیه انجام دهید ( اگر نمی توانید 5 ثانیه خود را در این حالت نگه دارید، هر مدتی که میتوانید انجام دهید).

خود را رها کرده و بمدت 5 ثانیه به خود استراحت بدهید.

 

5بار این تمرین را تکرار کنید

 

تقویت قوای جنسی

تقویت لذت جنسی با ورزش کگل


این تمرین را سه بار در روز باید انجام دهید و آنقدر تلاش کنید تا در نهایت هر تمرین را به مدت 10 ثانیه برسانید. 
مداومت بر انجام تمرینات کگل داشته باشید، برای بدست آوردن نتیجه باید سعی کنید که این ورزش به قسمتی از روتین زندگی روزانه شما تبدیل شود تا نتایج آن را در بخش های مختلف زندگی خود حس کنید، از توانایی نگاهداری ادرار، سلامتی اعضای داخل لگن و جلوگیری از افتادگی مثانه، رحم و روده بزرگ، تا کنترل نسبی عضلات واژن در زنان و تقویت نعوظ و کنترل بیشتر بر زمان انزال در مردان، و در نتیجه، لذت جنسی بیشتر برای شما و همسرتان
خواهد بود.

تاثیر ورزش کگل در زایمان

هرچه عضلات ناحیه لگن قوی تر باشد زایمان راحت تری خواهید داشت. در زایمان طبیعی  قدرت عضلات لگن بسیار مهم است.  انجام ورزش کگل در دوماه آخر بارداری و قبل از بارداری می تواند یک زایمان بسیار راحت و آسان برای خانم ها همراه داشته باشد. ضمن اینکه ادامه این ورزش کمک می کند تا سلامت ناحیه تناسلی بعد از زایمان خیلی زود برگردد.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.