2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل روژین رحیمی طهرانی بازیگر نقش فرشته در سریال خانه امن

بیوگرافی کامل روژین رحیمی طهرانی بازیگر نقش فرشته در سریال خانه امن

روژین رحیمی طهرانی بازیگر جوانی است که با سریال خانه امن در مدیوم تلویزیون قرار گرفت. بیوگرافی کامل او را بخوانید.

جامعه پویا -روژین رحیمی مقدم بازیگر جوانی است که از اولین حضورش در تلویزیون بسیار خوش درخشید. 

 


روژین رحیمی مقدم متولد سال 72 در تهران است. او 4 مهر ماه به دنیا آمده و دختر پاییز است. روژین رحیمی مقدم از دوران دبیرستان کار هنری را شروع کرد و دوران تحصیلش را در هنرستان سوره گذراند و سپس لیسانس  بازیگری از دانشگاه هنر گرفت. 


روژین رحیمی طهرانی اولین کار حرفه‌اش را با تئاتر شروع کرد. او در سال 94 بازیگر تئاتری به نام گل و قداره شد که بهزاد فراهانی ان را کارگردانی می‌کرد. او همچنین چند تئاتر دیگر در سالهای 95 و 93 بازی کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. 

 


روژین رحیمی طهرانی اولین حضور سینمایی‌اش با منوچهر هادی بود. او در فیلم به یک کارگر ساده نیازمندیم نقش دختری به نام مونس را بازی کرد و با بازیگران حرفه‌ای چون یکتا ناصر، مهران احمدی و بهرام افشاری هم بازی شد.

 

محمدرضا پگاه و روژین رحیمی طهرانی


سریال خانه امن

 


سریال خانه امن اولین سریالی است که روژین رحیمی طهرانی بازی کرده است. او در این سریال نقش فرشته را بازی می‌کند. فرشته عروس کمال نقش اول سریال  با بازی محمدرضا پگاه است. 

 


روژین رحیمی طهرانی  یکی از نقش‌های مهم این سریال را بازی می‌کند و در این سریال که سریالی امنیتی است و ببیندگان زیادی هم دارد با

سیما تیرانداز، سامان صفاری، محمدرضا پگاه، حمیدرضا عطایی، نیلوفر کوخانی، شایسته ایرانی و امین زندگانی هم بازی شده‌است.  

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.