2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران سریال حکیم

خلاصه داستان و بازیگران سریال حکیم

سریال حکیم چند قسمت است همچنین خلاصه داستان و بازیگران را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال حکیم که سریالی ترکیه ای در ژانر عاشقانه و ماجراجویی است همزمان در ایران و ترکیه پخش می شود. 


خلاصه داستان سریال حکیم


سریال حکیم ماجرای دو مرد است که یکی رئیس باند مافیا و دیگری قاضی است. این دو با هم روبه رو شده و چالش هایی در زندگیشان ایجاد می شود. پسر قاضی باعث مرگ پسر پدر مافیایی در یک حادثه رانندگی می شود. در حالی که یکی از پدرها سعی می کند پسرش را از دستان خونین مافیا نجات دهد، دیگری تمام تلاش خود را می کند تا انتقام پسر مرده اش را بگیرد.

سریال حکیم

سریال حکیم کی پخش می شود


اولین قسمت این سریال دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰ به وقت محلی از ای تی وی پخش خواهد شد. همزمان در پلتفرم خانگی نیز در ایران پخش خواهد شد. اردال بشیکچی اوغلو در این سریال نقش یک قاضی عادل و یوردائر اوکور نقش یک رئیس مافیای بی رحم را بازی خواهند کرد. مسیرهای این دو پدر در یک سانحه رانندگی با هم تلاقی می کنند.

 

سریال حکیم
بازیگران سریال حکیم 


اردل باشکیچی اوغلو ، ابرو اوزکان ، اونور اکور ، اسلام اکبر ، فاتیح برک شاهین ، برجو کارا، جاسیبه اربن ، گولسن تنجور ، گوکچن گوکچه باغ ، صدا اکرم ، ناز چاغلا ارماک و حکیم یوفکاچ اوغلی  بازیگران این سریال هستند. 


سریال حکیم چند قسمت است 


هنوز اطلاعاتی درباره اینکه سریال حکیم چند قسمت است منتشر نشده است اما به نظر می رسد این سریال از جمله ابر سریال های ترکیه ای باشد. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.