2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران سریال ترکیه ای زیباتر از تو

خلاصه داستان و بازیگران سریال ترکیه ای زیباتر از تو

سریال زیباتر از تو چند قسمت است و بازیگران آن چه کسانی هستند

جامعه پویا -سریال ترکیه ای زیباتر از تو سریالی در ژانر عاشقانه و درام است که به تازگی پخش شده است. 


خلاصه داستان سریال زیباتر از تو


این سریال در مورد افسون، یک پزشک اهل آنتپ، با حرفه و عشقش است. افسون (جمره بایسل) که به عنوان متخصص پوست کار می کند، در مزرعه ای با پدرش در روستایی در غازیانتپ با آرامش زندگی می کند. مادرش در جوانی او و پدرش را ترک کرد و به استانبول رفت و یکی از مهم ترین جراحان پلاستیک ترکیه شد. افسون ناگهان خبری از مادرش دریافت می کند، مادری که از ۱۲ سالگی او را ندیده است. مادرش در بستر مرگ است و می خواهد او را برای آخرین بار ببیند. او با فرستادن راننده اش افسون را به استانبول دعوت می کند.

افسون که برای دیدن مادرش به استانبول می رود، شاهد سوپرایز بزگی خواهد بود. مادرش، صاحب بزرگترین کلینیک زیبایی در استانبول، از افسون می خواهد که در کلینیک کار کند و او را مجبور به انجام این کار می کند. انگار همه اینها کافی نیست، در راه استانبول، امیر (بوراک چلیک) ، شخصی که فکر می کرد راننده است در واقع پسر شریک مادرش است ؛ امیر یک جراح خوش تیپ و کاریزماتیک است و در ادامه با افسون دچار تنش می شود ، زیرا فکر می کند که افسون کلینیک را از او می گیرد. علاوه بر این، آنها قرار است همسایه یکدیگر هم باشند.

سریال زیباتر از تو


بازیگران سریال زیباتر از تو


دو شخصیت اصلی این سریال جمره بایسل و بوراک چلیک هستند. 


سریال زیباتر از تو چند قسمت است 


سریال زیباتر از تو بر اساس یک رمان ساخته شده و از جمله سریالهای طولانی است اما تعداد قسمت های آن منتشر نشده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.