2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
سریال از سرنوشت 4: آیا آرزو همسر سهراب می میرد؟

سریال از سرنوشت 4: آیا آرزو همسر سهراب می میرد؟

آیا آرزو در سریال از سرنوشت 4 می میرد؟ آیا او از اتاق عمل به سلامت بیرون می آید؟

جامعه پویا -سریال از سرنوشت 4 همچنان با چالش و سختی های زندگی بازیگران اصلی این سریال همراه است. سهراب و آرزو به روزهای سخت زندگی رسیده اند و آرزو که در اول زندگی مشترک تصادف کرد و فلج شد حالا تصمیم گرفته عمل جراحی کند تا شاید بتواند راه برود. 
عمل آرزو (مونا کرمی ) ریسک بالایی دارد. پزشکان خطر مرگ را برای او پیش بینی کرده اند ، سهراب ( کیسان دیباج) مخالف این عمل است و نمی خواهد همسرش برای همیشه ویلچیر نشین شود یا جانش را از دست بدهد. اما آرزو از او می خواهد کنارش بماند و به تصمیمش احترام بگذارد. 
آرزو از سهراب خواسته موضوع را به پدر ومادرش هم نگوید و همین مساله چالشی برای سهراب است.

 

 
اما باید دید این همراهی سهراب با آرزو بدون خطر است؟ 
نویسنده در طول داستان سعی کرده فراز و فرود زندگی را در زندگی سهراب و آرزو نشان دهد او سعی کرده بگوید همه چیز برای این زوج خوب نیست اما آنها همدیگر را حمایت کرده و حال خوبی در کنار هم دارند. سهراب به عنوان مردی که حالا در حال قدم گذاشتن به میانسالی است با چالش های جدیدی روبه روست. 
چالشی از جنس از دست دادن ها و به دست آوردن ها نویسنده تلاش دارد بگوید به دست آوردن هرچیز خوبی در زندگی ریسک و گاهی شکست دارد. آرزو هم از همان چالش هاست. سهراب پا در مسیری گذاشته که خواست خودش نبوده است و حالا باید دید خانواده آرزو  با این مساله چطور کنار می آیند. آیا رابطه سهراب و پدر آرزو دوباره با هم دچار چالش می شوند؟ آیا او باز هم سهراب را به بی عرضگی متهم می کند؟

سهراب در طول این سریال شخصیت محکم و رنج کشیده ای بوده است که از پس هر مشکلی برآمده و دوباره تلاش کرده است. او حتی با رفتن آرزو کنار آمد. اما باید دید او دوباره با غم از دست دادن آرزو مواجه می شود؟


قطعا عمل جراحی آرزو بی دلیل نیست و قطعا به سادگی هم کارگردان از ان عبور نخواهد کرد. باید منتظر بود و دید چالشی که سهراب با این عمل جراحی خواهد داشت چیست ؟ آیا منجر به از دست دادن آرزو  و مرگ این دختر دردانه خواهد شد؟
به نظر می رسد مرگ آرزو چندان محتمل نیست چون او یکی از شخصیت های اصلی داستان است. اما باید منتظر شوک جدید در سریال از سرنوشت 3 باشیم. شوکی که سهراب را باز هم با از دست دادن و به دست آوردن و نزدیک شدن به خانواده مواجه خواهد کرد. 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/08/22
خیلی سریال قشنگی بود واقعا مخصوصا هاشم سهراب وآرزو❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ثنا جون 1401/08/01
آرزو خوب شد و خودش خوب شد و فقط برای پاش تا آخر عمرش باید با اصا باشد ❤❤❤❤💚❤💛🧡🤔🌻😂
ناشناس 1401/08/01
من خیلی فیلم ازسرنوشت رو دوست دارم و آهنگی که بازیگران در آخر فیلم گذاشتن رو تا آخر گوش می دهم و فیلم ازسرنوشت رو دوست دارم و خوشم میاد ❤❤❤❤❤❤💛🧡🤔🌻😂
ناشناس 1401/02/07
آرزو به هوش اومد و پاهایش کاملا خوب شد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.