2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی

بیوگرافی کامل الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی

بیوگرافی کامل الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی را اینجا بخوانید

جامعه پویا -الیکا ناصری بازیگر جوانی که در سریال یاغی نقش ابرا را بازی کرده است. بازیگری است که تازه به سینمای ایران معرفی شده است. 
الیکا ناصری انطور که از چهره اش پیداست یک دهه هشتادی است و البته سریال یاغی اولین بازی جدی او جلوی دوربین است. 

الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی


الیکا ناصری در نقش ابرا


الیکا ناصری در سریال یاغی نقش دختری را بازی می کند که خانواده اش قصد مهاجرت دارند اما او عاشق جوانی به نام جاوید با بازی علی شادمان است. جاوید از طبقه پایین جامعه است و برای به دست آوردن دختر مورد علاقه اش با مشکلات زیادی روبه روست او می جنگد برای اینکه بتواند زندگی کند. اما در این میان اصرار مادر ابرا برای اینکه بتواند دخترش را همراه خودش به آلمان ببرد باعث خودکشی ابرا می شود و ...


الیکا ناصری پیش از این در فیلم میان ماندن و رفتن ساخته بهروز شعیبی نیز بازی کرده است اما در آن فیلم چندان شناخته نشد با این حال در سریال یاغی یکی از نقش های اصلی را بازی می کند. 

 

ابرا در سریال یاغی


او فیلم میان ماندن و رفتن را سال 88 و زمانی که دختربچه بود بازی کرده است. 
الیکا ناصری اطلاعاتی از خودش منتشر نکرده و صفحه اینستاگرامش هم خصوصی است. 


سریال یاغی سریالی است ساخته محمد کارت که علی شادمان در نقش جاوید یاغی نقش اصلی آن را بازی می کند. امیر جعفری، پارسال پیروزفر ، مه لقا باقری از دیگر بازیگران این سریال هستند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.