2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی کامل علی شادمان بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی

بیوگرافی کامل علی شادمان بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی

بیوگرافی کامل علی شادمان بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی

جامعه پویا -محمد علی شادمان معروف به علی شادمان در سریال یاغی نقش جاوید را بازی می کند. 
جاوید جوان عاشقی است که برای به دست آوردن عشق و هویت می جنگد و در ایران نه قانون او را حمایت می کند نه آدمهایی که اطرافش هستند ، آنها به جاوید زخم می زنند. 


 محمدعلی شادمان زاده:1375 است،  علی شادمان کار بازیگری را در نوجوانی از سال 1385 با بازی در فیلم میم مثل مادر آغاز و همچنین در فیلمهای سینمایی صد سال به این سال ها ، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعی و سریال سرزمین کهن به ایفای نقش کرده است. 
علی شادمان در سال 99 یکی از بهترین نقش هایش را با بازی در سریال می خواهم زنده بمانم بازی کرد و چهره ای خاص از خود نشان داد. او با بازی در نقش کاوه در سریال می خواهم زنده بمانم ،  استعدادش را به رخ کشید. او در این سریال در کنار سحر دولتشاهی ، حامد بهداد و آناهیتا درگاهی بازی کرد. 

 

علی شادمان بازیگر نقش جاوید
او در سال 92 در فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی و در سال 90 در فیلم رؤیای سینما به کارگردانی علی شاه حاتمی ایفای نقش کرده است. وی در جشنواره های متعدد داخلی و خارجی شرکت داشته است و در سال2010و 2011 نیز برنده دوجایزه ویژهٔ سینه کید و فیسی شد و در همین دو سال بهترین بازیگر نوجوان سال شناخته شد.

 

علی شادمان در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار نیز که سال 1394 از شبکه دوم سیما پخش شد ایفای نقش کرده است. او در آخرین تجربه بازیگری در تلویزیون خود در مجموعه دیوار به دیوار ایفای نقش کرده است.

کاوه در سریال می خواهم زنده بمانم


زندگی خصوصی علی شادمان 


علی شادمان ازدواج نکرده است او یک خواهر به نام آرینا دارد که عاشقانه های زیادی برای خواهرش می گوید. علی شادمان ازکودکی خود را برای بازیگری آماده کرده است او با شرکت در کلاس های بازیگری سواد بازیگری خود را بالا برده است. بسیار ورزش می کند و بدن ورزیده اش در سریال یاغی نشان می دهد به صورت خصوصی با مربی کار می کند. 


جاوید در سریال یاغی 


علی شادمان با بازی در سریال یاغی ساخته محمد کارت یک نقش ماندگار از خود به یادگار گذاشت. او در این سریال نقش جوان عاشقی را بازی می کند که می خواهد سالم زندگی کند می خواهد شناسنامه داشته باشد و هویت و عشق چیزی است که نه قانون به او می دهد نه جامعه . 
او در این سریال با پارسا پیروزفر ، طناز طباطبایی ، امیر جعفری و مه لقا باقری هم بازی شده است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.