2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خلاصه داستان و بازیگران سریال پوست شیر

خلاصه داستان و بازیگران سریال پوست شیر

سریال پوست شیر با بازی شهاب حسینی در بخش نمایش خانگی منتشر می شود. جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال پوست شیر با نقش آفرینی شهاب حسینی به عنوان یک پلیس در شبکه خانگی پخش می شود. 


سریال پوست شیر دومین حضور شهاب حسینی در شبکه خانگی بعد از سریال شهرزاد است. 

سریال پوست شیر


خلاصه داستان سریال پوست شیر


سریال پوست شیر ماجرای یک افسر اداره اگاهی است که با پرونده های مختلفی دست و پنجه نرم می کند ، این دومین نقش آفرینی شهاب حسینی به عنوان مامور پلیس بعد از سریال پلیس جوان است. حضور موفق شهاب حسینی در سریال پلیس جوان که اولین کار بازیگری شهاب حسینی بود دوباره نوستالژی حضور این بازیگر در نقش پلیس را بیدار کرد. 


اسامی بازیگران پوست شیر

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج از جمله بازیگران این سریال هستند. 

 

سریال پوست شیر چند قسمت است 


هنوز از تعداد قسمت های سریال پوست شیر خبری منتشر نشده است. اما به نظر می رسید این سریال بیش از 20 قسمت باشد. برادران محمودی تهیه کنندگی و کارگردانی این سریال را بر عهده داشته اند. 
 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/12/23
من امید دارم که ساحل زندی
بابک نقوی 1401/08/24
به نظر من کسی که ساحل رو دزدیدن ساحل رو نکشتن ... و اون جسد با اصطلاح ساحل یکی دیگه باشه ... چون توی یک جای سریال افسره گفت قابل تشخیص نیست ...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.