2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت 3

بیوگرافی کامل مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت 3

مهدیس توکلی بازیگر جوانی است که کارش را با تئاتر شروع کرده است. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -مهدیس توکلی بازیگر جوانی است که به تازگی وارد مدیوم تلویزیون شده است. مهدیس توکلی متولد سال 73 است و بازیگری را از تئاتر شروع کرده است. 
این بازیگر جوان فعالیت هنری اش را از سال 92 آغاز کرد و وارد گروه تئاتر شد. مهدیس توکلی دانش آموخته رشته هنر است. او در یک خانواده کم جمعیت زندگی می کند و فقط یک خواهر دارد. 


مهدیس توکلی  5 شهریور ماه به دنیا آمده و آنطور که از نوشته هایش بر می آید عاشق فصل پاییز است.
هرچند ببینندگان تئاتر با نام این هنرپیشه جوان آشنا هستند و او را نمایش های زیادی دیده اند اما مهدیس توکلی در مدیوم تلویزیون اولین بار با سریال طنز پدرپسری که از شبکه 5 پخش می شد بازی کرده است. او در این سریال نقش  آتنا را برعهده داشت.

مهدیس توکلی بازیگر

هرچند نقش مهدیس توکلی در این سریال خیلی پررنگ نبود اما خوش درخشید و توجه کارگردان ها را به خود جلب کرد. سریال از سرنوشت دومین کار تلویزیونی مهدیس توکلی است. هرچند همانطور که گفته شد او در سریال پدر پسری بازی کرده بود از از سرنوشت 3 پروژه بزرگتری است که به دیده شدن مهدیس توکلی بسیار کمک می کند. او در این سریال نقش مینو خواهر سهراب با بازی کیسان دیباج را برعهده دارد. فاطیما بهارمست ، دارا حیایی و موناکرمی  و پوریا پور سرخ از دیگر بازیگران این سریال هستند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل محمد زکی زاده بازیگر نقش ظفر در سریال از سرنوشت 3

مینو دختر مینا با بازی لیلا بلوکات است. مینو و سهراب از یک پدر هستند اما از وجود همدیگر خبر ندارند. دایی مینو برای نجات زندگی خواهرش و اموال شوهرخواهرش برای مادر سهراب دسیسه چیده و او را زندانی می کند و باعث می شود سهراب به پرورشگاه برود. سهراب که پسر سخت کوشی است مهندسی جوان و موفق می شود و در جریان کمک به دوستش هاشم با بازی دارا حیایی پدر واقعی اش را پیدا می کند. 

مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت 3


نقش مینو با مهدیس توکلی از بعد از مشخص شدن اینکه سهراب برادر اوست پررنگ می شود و رابطه ای بین این خواهر و برادر شکل می گیرد. 
تا به حال این بزرگترین پروژه ای است که مهدیس توکلی در آن بازی کرده است . همکارانش بر این باورند که او آینده بسیار درخشانی دارد 
مهدیس توکلی در نوشته ای که به مناسبت تولدش منتشر کرده گفته است سال 99 برای او سال سختی بود اما موفقیت هایش در این سال را بسیار دوست دارد و خوشحال است. او به سختی های این سال اشاره نکرده است. 

 


او همچنین عکس هایی از پشت صحنه سریال پدر و پسری منتشر کرده و ابراز دلتنگی کرده است. 


زندگی خصوصی مهدیس توکلی


هرچند مهدیس توکلی از خانواده اش چیزی منتشر نکرده و به نظر می رسد او سعی دارد خانواده اش را از حاشیه های شغلی اش دور کند اما آنطور که شنیده شده او مجرد است و ازدواج نکرده است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.