2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مه لقا می نوش زاد بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان

بیوگرافی کامل مه لقا می نوش زاد بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان

بیوگرافی کامل مه لقا می نوش زاده بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -مه لقا می نوش زاد بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان است که اولین تجربه حضور تلویزیونی خود را با این سریال داشته است. 
سریال نیکان سریالی در ژانر درام خانوادگی است که بازیگران مطرحی در آن نقش آفرینی کرده اند. 
مه لقا می نوش زاد  اردیبهشت ماه سال 79 به دنیا آمده است. او در رشته بازیگری تحصیل می کند و در فیلم آتابای به کارگردانی نیکی کریمی هم نقش آفرینی کرده است. 


او در هنرستان سوره تحصیل کرده و اکنون دانشجوی رشته بازیگری دانشگاه تهران است. مه‌لقا مینوش‌زاد بازیگری را با حضور در تئاتر «چشم‌هایمان به تاریکی عادت کرده‌اند» در سال 1393 آغاز کرد. در سال 1395 در فیلم کوتاه «در بین» به ایفای نقش پرداخت و سپس در سال 1396 با بازی در فیلم «آوا» وارد عرصه سینما شد. او همچنین در فیلم «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی نیز حضور داشت و سرانجام با بازی در سریال «حکایت‌های کمال» وارد دنیای تلویزیون شد.

سریال نیکان


زندگی حرفه ای مه لقا می‌نوش زاده


مه لقا می‌نوش زاده در همین سال با بازی در فصل اول سریال حکایت‌های کمال توانست اولین تجربه تلویزیونی خود را نیز به دست آورد. اما اولین نقش اصلی را با سریال نیکان به دست آورد. 


زندگی خصوصی مه لقا می نوش زاده


مه لقا می نوش زاده ازدواج نکرده است. همین قدر می دانیم که او فعلا کارش را بر دیگر ابعاد زندگی اش ترجیح می دهد. او اطلاعات زیادی از زندگی خانوادگی اش منتشر نکرده است. 

سریال نیکان


نیکان در سریال نیکان


مه لقا می نوش زاده در سریال نیکان نقش نیکان را بازی کرده است او دختر نوجوان و دبیرستانی است که با مشکلاتی در خانواده دست و پنجه نرم می کند. او به دلیل بیبی فیس بودنش در 23سالگی این سریال را بازی کرده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.