2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
سریال نیکان ؛ آیا حسام و نیکان با هم ازدواج می کنند

سریال نیکان ؛ آیا حسام و نیکان با هم ازدواج می کنند

آیا حسام و نیکان با هم ازدواج می کنند؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال نیکان داستان زندگی دختری به نام نیکان با بازی مه لقا می‌نوش زاد  است که به خاطر کار خلاف پدرش همه زندگی مرفه را از دست داده و حالا مجبور است یک تنه در مقابل مشکلات قرار بگیرد. 


نیکان دختری است که دقیقا در شب 18 سالگی‌اش توفانی در زندگی او به پا شده است. پدر و مادر نیکان که شرکت توزیع دارو دارند دست به کار خلاف می زنند. مادر نیکان با بازی شقایق فراهانی از کارهای خلاف پدر نیکان با بازی بهنام تشکر خبر ندارد این درحالیست که پدر نیکان و دو شریکش داروی بدن سازی قاچاق وارد کشور می کنند و می فروشند در ادامه مشخص می شود به جای داروی قاچاق در واقع آنها داروی تقلبی وارد می کرده‌اند و چند نفر در این میان قربانی می شوند. دوست قدیمی سیما مادر نیکان با بازی سیما تیرانداز تصمیم می گیرد موضوع را از راه قانونی حل کند او که پزشک است مساله را به وزارت بهداشت اطلاع می دهد و داروها جمع آوری می شوند. حالا او سعی می کند از نیکان و برادرش کیان مراقبت کند اما عصبانیت نیکان از دوست مادرش باعث شده که این کمک را قبول نکند.

سریال نیکان


حسام عاشق نیکان ؟


حسام پسر جوانی است که دوست برادر نیکان است نقش حسام را امید سلیمی بازی می کند. حسام برادر حدیث با بازی مریم شعبانی است حدیث همکلاسی نیکان است و حسام که خواهرش را به مدرسه می برد و می‌اورد نیکان را می بیند و عاشق نیکان می شود کارهای مشترک این دو و علاقه زیادی که به هنر ندارند باعث می شود تا حسام و نیکان بهم نزدیک شوند. 
حسام پسر ساده و سر به زیری است که علاقه‌اش به نیکان باعث شده خود را درگیر مشکلات نیکان کند. نیکان که تا قبل از فراری شدن پدرش در رفاه کامل بوده است حالا به زیر صفر سقوط کرده است. 
نیکان سودای زندگی در خارج از کشور را داشت اما حالا مجبور است در فقر مطلق از برادرش مراقبت کند و مادرش با 10 سال حبس روبه روست. 
حالا نیکان متوجه شده حسام به طور مرتب او را تعقیب می کند و در بزنگاه به داد او می رسد .


آیا حسام و نیکان ازدواج می کنند


نیکان 18 ساله است او در 18 سالگی و سالگی باید به دانشگاه فکر کند به بدختی‌هایی که کارهای پدر و مادرش باعثش بوده‌اند گرفتار شده‌است. نیکان حالا دیگر به دانشگاه هم فکر نمی کند اما باید دید آیا این دختر که عشق در دلش جوانه زده حاضر است در کنار حسام به زندگی‌اش ادامه دهد؟ آیا مشکلاتی که نیکان دارد خانواده حسام را به این ازدواج راضی می کند؟
اما آنچه مسلم است حسام در حال اثبات عشق خود است او با کارهایش به نیکان نشان می دهد که حامی اوست و می خواهد در مشکلات کنارش باشد. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.