2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
بیوگرافی کامل امید سلیمی بازیگر نقش حسام در سریال نیکان

بیوگرافی کامل امید سلیمی بازیگر نقش حسام در سریال نیکان

بیوگرافی کامل امید سلیمی بازیگر نقش حسام در سریال نیکان را اینجا بخوانید

جامعه پویا -امید سلیمی بازیگر بسیار جوانی است که اولین کار تلویزیونی‌اش سریال نیکان ساخته علی سراهنگی است. 


امید سلیمی در سریال نیکان نقش حسام را بازی می کند پسر جوان و عاشقی که به دنبال نیکان ( مه لقا می‌نوش زاد) است تا بتواند به او کمک کند. 
امید سلیمی بازیگری را از نوجوانی آغاز کرد و بازیگر حرفه ای تئاتر است. او در چند فیلم کوتاه بازی کرده است و بازی در سریال نیکان در واقع اولین همکاری او با تلویزیون است. 

امید سلیمی پیش از این در فیلم کوتاه شوفر هم نقش آفرینی کرده و چند تئاتر موفق را روی صحنه برده است. 

امید سلیمی


حسام در سریال نیکان


حسام پسر جوانی است که عاشق دوست خواهرش شده است. حدیث خواهر حسام در دبیرستان با نیکان دوست است، حسام هر روز خواهرش و نیکان را به مدرسه می برد و آنها را بر می گرداند، او یک ون دارد و با آن کار می کند، حسام جوانی زحمت کش است که زندگی مجللی ندارد و روی پای خودش ایستاده، رابطه دوستانه حدیث با بازی مریم شعبانی زاده و نیکان با بازی مه لقا می‌نوش زاد و دیدارهای هر روزه نیکان و حسام آنها را بهم علاقه مند کرده است. 
نیکان تک دختر یک خانواده ثروتمند است که قاچاق دارو پدر ومادر او را گرفتار می کند و زندگی نیکان دختر سخت کوش و شاگرد اول مدرسه را تحت تاثیر قرار می دهد. 

امید سلیمی در سریال نیکان
حسام که عاشق نیکان است متوجه رفتارهای او می شود و نیکان را تعقیب می کند تا متوجه شود چه مشکلی برای او بوجود آمده است و ....
در واقع عشق حسام به نیکان داستان فرعی قصه نیکان است. نیکان دختری 18 ساله است در سال تعیین سرنوشتش درگیر اشتباهات پدرش می شود. 
هرچند نقش امید سلیمی کوتاه و البته فرعی است اما نقشی تاثیرگذار است.


در سریال نیکان، سیما تیرانداز، شقایق فراهانی، سام کبودوند، بهنام تشکر حضور دارند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.