2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
بیوگرافی کامل عرفان ناصری بازیگر نقش داریوش در سریال ملکه گدایان

بیوگرافی کامل عرفان ناصری بازیگر نقش داریوش در سریال ملکه گدایان

عرفان ناصری بازیگری است که در چند فیلم پرفروش بسیار خوش درخشیده است. او در سریال ملکه گدایان نقش داریوش را بازی می کند. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -عرفان ناصری نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1390 در فیلم شرق شرق است به کارگردانی ندارد بازی کرده است.

 

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم سد معبر، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای عرفان ناصری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رویا تیموریان، فرزین محدث، شبنم مقدمی و پگاه آهنگرانی را تجربه کرد.


عرفان ناصری بازیگری جوان است که او نیز مانند بسیاری از همکاران موفقش بازیگری را از تئاتر آغاز کرد. 

عرفان ناصری و امیر جدیدی


عرفان ناصری با اینکه سالها در این حرفه تلاش و بازی کرد اما اولین حضورش در سینما در سال 95 بود. این دوری خودخواسته از سینما بالاخره در سال 95 تمام شد و درخشش او در فیلم سد معبر سکوی پرتابی بود برای این بازیگر جوان. 

 

زندگی خصوصی عرفان ناصری

از زندگی خصوصی عرفان ناصری اطلاعاتی در دست نیست. او از جمله هنرمندان بی حاشیه ای است که تلاش کرده زندگی حرفه ای خود را از زندگی شخصی اش جدا کند. 

 


عرفان ناصری در کنار بازیگرانی نظیر حامد بهداد، محسن کیایی، باران کوثری و نادر فلاح در این فیلم بازی کرد.
او سپس در سال 96 در فیلم جشن دلتنگی نیز بازی کرده است. بابک حمیدیان، مینا ساداتی، بهنام تشکر و محسن کیایی بازیگرانی بودند که عرفان ناصری با انها هم بازی شد. 

عرفان ناصری و آزاده صمدی


سومین فیلمی که عرفان ناصری در آن بازی کرد طبقه حساس بود. او در این فیلم نیز درخشید و این فیلم که تم طنز داشت یک تجربه جدید برای عرفان ناصری بود که باز هم مورد توجه قرار گرفت .او در این فیلم با رضا عطاران، بهاره رهنما، آزاده صمدی همبازی بود. این فیلم درباره مردی بود که همسرش را از دست داده و در یک قبر دو طبقه دفن می کند مدتی بعد وقتی سر قبر همسرش حاضر می شود متوجه می شود مرد دیگری در آن قبر دفن شده و این آغاز درگیری مرد با موضوع است. 

 


عرفان ناصری یک تجربه سریال هم دارد او در سریال ملکه گدایان نقش داریوش را بازی می کند. او در این سریال از شخیت های اصلی است و دومین همکاری خود را با باران کوثری تجربه می کند. او همچنین با رویا نونهای ، آرمان درویش، الهام کردا و رویا نونهالی هم بازی است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.