2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
خواص روغن خراطین ؛ از بزرگ کردن  اندامها تا از بین بردن چروک صورت

خواص روغن خراطین ؛ از بزرگ کردن اندامها تا از بین بردن چروک صورت

روغن خراطین یک روغن بسیار تاثیرگذار است. تاثیر روغن خراطین روی بزطرگ کردن اندامها و پوست بسیار زیاد است همه چیز درباره روغن خراطین را اینجا بخوانید

جامعه پویا -روغن خراطین یک بوتاکس طبیعی و سنتی است که از دیرباز بسیار مورد استفاده قرار می گرفت. روغن خراطین را برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می دهند اکثر خانم هایی که به چهره خود حساس هستند از روغن خراطین برای بزرگ کردن سینه ، برجسته کردن لب واز بین بردن چین و چروک استفاده می کنند. البته روغن خراطین برای آقایان هم کاربرد دارد و یکی از مواد طبیعی موثر در بزرگ کردن آلت تناسلی است. 
روغن خراطین از ترکیب ،الانتئین ، پروتیین؛ کلاژن، امگا 3 و 6 و 9، گلیس، ویتامین Eتشکیل شده است. 

بیشتر بخوانید: خواص حیرت انگیز روغن یاس ؛ از تقویت قوای جنسی تا جلوگیری از پیری پوست

 

روغن خراطین چه خواصی دارد
چطور روغن خراطین درست کنیم


برای تهیه هر 60 سی سی روغن خالص خراطین به 10 عدد کرم خاکی و جهت تهیه روغن زالو برای هر 60 سی سی روغن خالص تعداد 6 عدد زالو نیاز است. در تهیه هر دو نوع روغن باید از 60 سی سی روغن کنجد نیز استفاده کرد. زالو یا کرم خاکی بکوبید تا پودر شود، سپس پودر به دست آمده را در روغن کنجد و قدری آب بریزد و در بالای آتش یا روی سماور قرار دهید تا پس از جوشیدن ، مقداری از آب و روغن آن بخار شود. در نهایت مایع  را از صافی رد کرده و تفاله آن را دور بریزید.

 

بیشتر بخوانید: خواص روغن خرچنگ و تاثیر آن بر پوست چیست

بزرگ کردن اندام های بدن 


خانم‌ها برای بزرگ کردن سینه و حفظ تناسب اندام حتما همه‌ی راه‌کارها را امتحان می‌کنند. اما برخی از راه‌ها مثل انجام عمل جراحی خطرناک و هزینه‌بر است. و همچنین استفاده از کرم‌های شیمیایی موجب بروز لک و حساسیت پوستی خواهد شد. بنابراین استفاده از یک روغن طبیعی عاقلانه‌تر و بهتر خواهد بود. روغن خراطین با ترکیبات طبیعی که دارد برای بزرگ کردن سینه موثرتر بوده و عوارض کمتری خواهد داشت.

 


برجسته شدن گونه:حجیم کردن گونه‌ها نیز یکی دیگر از علاقمندی‌های خانم‌ها بوده که برای این کار روش‌های گوناگونی مثل: تزریق ژل، بوتاکس و گذاشتن پروتز وجود دارد. اما این راه‌کارها عوارضی همچون کبودی، تورم و التهاب پوستی را در بر خواهد داشت، که به همین دلایل پزشکان نیز این روش‌ها را توصیه نمی‌کنند. این درحالی است که با استفاده یک دوره کامل به مدت یک ماه یا 40 روزه از روغن خراطین می‌توان گونه‌ها را حجیم و زیبا ساخت.

بیشتر بخوانید: خواص اعجاب انگیز روغن بنفشه

افزایش حجم لب:در آرایش‌های امروزی لب‌های باریک یا نازک خیلی مورد پسند نیست؛ از این رو بسیاری از بانوان مایلند لب‌های حجیم‌تری داشته باشند. استفاده از ژل یا پروتز نیز عوارض جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. بنابراین بهتر است روشی طبیعی را برای این کار انتخاب کنیم. یکی دیگر از خواص روغن خراطین پرکردن حجم لب‌ها می‌باشد، برای آن که تاثیر شگفت‌انگیز این روغن را ببینید کافی است که تنها یک ماه کامل از آن استفاده کنند.

حجم دادن موضعی عضلات:ورزشکاران واقعی برای افزایش حجم عضلات خود هرگز سراغ روش‌های غیراخلاقی مثل استفاده از پودرهای افزایش عضلات نخواهند رفت. اما در عین حال تمایل دارند عضلاتشان ورزیده به نظر برسد، بنابراین با استفاده از روغن خراطین می‌توانند عضلات خود را به حجم دلخواه برسانند. 

خواص روغن خراطین برای لب


خواص روغن خراطین بر مو


روغن خراطین باعث حجیم تر شدن موها هم می شود. روغن خراطین علاوه بر تقویت و کمک به رشد موها موجب شادابی و لطیف شدن مو می شود. روغن خراطین فولیکولهای مو را فعال کرده و از ریزش مو به شدت جلوگیری می کند. برای اینکه با استفاده از روغن خراطین موهای پرپشتی داشته باشید هفته ای دوبار از این روغن برای موها استفاده کنید. 

 

 

خواص روغن خراطین برای آلت جنسی آقایان 

 

از خواص روغن خراطین برای آقایان بزرگ کردن الت می‌باشد. علی‌رغم اینکه سایز نرمال آلت تناسلی آقایان  حدود15 سانتی‌متر است اما برخی از مردان علی الخصوص جوانان مایلند طول آلت بیش از 20 سانتی‌متر داشته باشند. البته افزایش طول و قطر آلت تناسلی مردان فوایدی نیز دارد:بزرگ کردن آلت تناسلی مدت زمان رابطه جنسی را افزایش داده و آن را لذتبخش‌تر می‌کند.از خمیده شدن آلت جلوگیری می‌شود.قدرت ارضا شدن را افزایش داده و موجب افزایش قابلیت چندبار ارضا شدن می‌شود.قدرت و شدت جهش منی هنگام ارگاسم را افزایش می‌دهد.برای بزرگ کردن آلت نیز روش جراحی یا کاهش وزن و دستگاه‌های وکیوم خارجی وجود دارد اما به علت هزینه بالا و خطرات احتمالی، خیلی توصیه نمی‌شود. روغن خراطین برای بزرگ کردن آلت نیز کاربرد دارد، استفاده از آن در یک دوره 30 تا45 روزه موجب افزایش حجم و طول حدود 2 تا 5 سانتی‌متری خواهدشد.  این روش آرامش روحی روانی بیشتری نیز به همراه خواهد داشت.

 


روش استفاده از روغن خراطین

 

ناحیه ای را که قصد دارین روغن خراطین را برای آن استفاده کنید کاملا بشویید و تمیز کنید. بعد از اینکه خشک شد مقداری روغن خراطین را  روی انگشت خود بریزید و به مدت دو دقیقه روغن را روی ناحیه ماساژ دهید. برای اینکه اثر آن را خیلی سریع ببینید یک روز درمیان اینکار را انجام دهید بعد از اینکه اثر را به طور کامل مشاهده کردید هفته ای یکبار از روغن خراطین استفاده کنید. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.