2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
آیا مرضیه و جواد در بچه مهندس با هم ازدواج می کنند

آیا مرضیه و جواد در بچه مهندس با هم ازدواج می کنند

سریال بچه مهندس 4 وارد مرحله حساسی شده و کشمکش عاشقانه مرضیه و جواد همچنان ادامه دارد. آیا این دو با هم ازدواج می کنند؟ اینجا را بخوانید.

جامعه پویا -سریال بچه مهندس درحالی در فصل چهارم به عشق آتشین مرضیه و جواد می پردازد که تا پیش از این و در سه فصل گذشته این سریال به موضوع مظلومیت بچه ها رها شده در بهزیستی توجه داشت. 

 


حالا در فصل چهارم یکی از این بچه ها که بنابر دلایل زندگی خانوادگی اش در بهزیستی نگهداری و بزرگ شده و حالا به یک نخبه تبدیل شده است در بزرگسالی عاشق دختر یکی از استادان مطرح هوافضا شده و که کارهایش تم امنیتی هم دارد. 

 

آخر سریال بچه مهندس چی میشه
دکتر توفیقی با بازی فرهاد قائمیان استاد هوافضاست که کارهای امنیتی زیادی می کند و حتی گمان ترور او هم مطرح شده است. جواد جوادی با بازی محمدرضا رهبری جوانی است که با سختی زیاد بزرگ شده و حالا خودش هم به یک استاد هوافضا تبدیل شده و نخبه ای است که دکتر توفیقی در کار بسیار او را حمایت می کند. 

 


جواد در این میان و در حالیکه یک کوادکوپر را به زمین نشانده تا به انبار نفت برخورد نکند و حالا به یک قهرمان تبدیل شده عاشق مرضیه توفیقی دختر دکتر توفیقی شده است. هرچند مرضیه خودش هم به جواد علاقه دارد اما دکتر توفیقی به خاطر حضور مژگان در زندگی جواد با این ازدواج مخالف است. 
در این میان جواد تلاش می کند به دکتر توفیقی ثابت کند عشقی که به مژگان داشته کاملا از بین رفته است اما دکتر توفیقی همچنان سختگیری می کند و مرضیه هم به جواد پاسخ منفی داده است. 

مرضیه و جواد در بچه مهندس 4


حالا دسته گلی که مژگان برای جواد فرستاده حسادت مرضیه با بازی مهشید جوادی  را برانگیخته و او را ناراحت کرده است. این حسادت ناشی از عشقی است که مرضیه به جواد دارد اما حرف های پدرش باعث شده او نسبت به این عشق بدبین باشد. 

 


دراین میان دو فرضیه می تواند برای پایان سریال بچه مهندس 4 مطرح باشد. اول اینکه مرضیه و جواد به دلیل حضور مژگان عشق همدیگر را ترک کنند و با هم ازدواج نکنند و مرضیه به دلیل تردیدهایی که دارد جواد را ترک کند و فرضیه دوم حضور قهرمانانه جواد در زندگی مرضیه و دکتر توفیقی است. انچه از این سریال بر می اید نویسنده قهرمان قصه یعنی جواد جوادی را همچنان یک قهرمان امنیتی هم معرفی می کند. قهرمانی که به رقم داشتن موقعیت برای مهاجرت همچنان در ایران مانده تا به کشورش خدمت کند.

 

با توجه به مطرح شدن موضوع ترور احتمالی دکتر توفیقی احتمال اینکه جواد ناجی این ترور باشد و کار نیمه تمام دکتر توفیقی در یک پروژه امنیتی را به ثمر برساند بسیار زیاد است اگر داستان اینگونه پیش برود جواد و مرضیه درگیر یک عشق اتشین شده و باهم ازدواج می کنند. اما آنچه مسلم است عشقی هم میان بهروز  با بازی سهند جاهدی  و شیوا با بازی سیما خضرآبادی شکل خواهد گرفت. 
اما فرضیه دوم حضور مژگان در زندگی جواد است. اگر مژگان دوباره به ایران برگردد و بخواهد خودش را به جواد نزدیک کند جواد باید بین مژگان و مرضیه دوباره دست به انتخاب بزند. باید صبر کرد و دید نویسنده آخر این داستان را چطور تمام می کند. 

 

دیدگاه‌ها
شیما ترابی شهرکرد 1400/11/21
عالی بود عقد ان هم تو حرم 💗💗 چی بهتر از این رهبری چقدر سر عاشقی هات گریه کردم محشری😂😍
ناشناس 1400/09/18
خیلی عالی یی فیلم♡♡ فصل پنج آن را هم بسازید جواد با مژگان ازدواج میکنه یا با مرضیه ؟
ناشناس 1400/08/22
سلام من فیلمش رو دیدم عالیههههه جواد با مرضیه ازدواج می کنه
... 1400/04/08
عشق های جوادجوادی ازاولش آبکی وبدرد نخور بود شهامتی که سهراب توسریال ازسرنوشت داره جواد هیچ کدومش رونداره متاسفانه متنفرم ازجواد
سکوت 1400/02/24
از نظر منم خوب بود و امیدوارم فصل 5 هم ساخته بشه
ناشناس 1400/02/24
پایانش خیلی خوب بود
... 1400/02/22
وای هنوزم باورم نمیشه که عقد کردن مثل یه رویا بود بعد از اون همه مشکلات َ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ناشناس 1400/02/22
فصل پنجم پچه مهندس را بسازید عالی بود دستان درد نکند
ناشناس 1400/02/22
خانم مهشید جوادی خیلی سریال خوبی. بود واز کارگردان خواهش میکنم فصل پنجم بچه مهندس رابسازید
ناشناس 1400/02/22
جواد و مرضیه عقد کردن❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💙💖💖💖💙💖💙💙💙💖💗💚💚💚💚💚💚💕

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.