2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
کارهایی که مردان بعد از رابطه جنسی حتما باید انجام دهند

کارهایی که مردان بعد از رابطه جنسی حتما باید انجام دهند

بعد از رابطه جنسی زوجین باید کارهای را انجام دهند که سلامت انها تضمین شود. کارهایی که مردان بعد از رابطه جنسی باید انجام دهند را بخوانید

جامعه پویا -مردان در رابطه جنسی با زن ها تفاوت های زیادی دارند. روابط جنسی قوی می تواند یک رابطه عاطفی قوی  را هم برای آنها به همراه داشته باشد. 


برای اینکه مردان بتوانند همسران خود را در رابطه جنسی راضی نگه دارند حتما باید کارهایی را انجام دهند که مهمترین آن رسیدگی به بهداشت فردی است. 
قبل از رابطه جنسی حتما دوش بگیرید و بدنتان تمیز باشد. توجه داشته باشید بهداشت شما روی بهداشت همسرتان و سلامت بدن او بسیار تاثیر می گذارد.بنابراین سعی کنید بدنتان کاملا تمیز باشد. 

 

رابطه جنسی سالم

بیشتربخوانید: نشانه هایی که می گوید عاشق شده اید


توجه به بهداشت فردی


بعد از برقراری رابطه جنسی آلت تناسلی خود را بشویید. اینکار باکتری ها را از شما دور می کند. دقت کنید که همسرتان هم حتما اینکار را انجام دهد
لباس زیر خود را عوض کنید و لباس تمیز به تن کنید.
حتما یک خوراکی مقوی بخورید.  یک دم نوش گرم و خوب می تواند قوای از دست رفته شما را بازگرداند. 

 

کارهایی که مردان بعد از رابطه جنسی باید بکنند
به شرایط روحی همسرتان توجه کنید.اکثر زنان از این مسئله که همسرشان بعد از ارضای جنسی به سرعت به حمام می روند تا برای تماشای تلویزیون از اتاق خواب خارج می شوند شکایت دارند ، البته حق دارند چون این رفتار مردان اصلا مناسب نیست و موجب ناراحتی همسرشان می شود و بدون آنکه متوجه باشند موجب ناراحتی او شده اند.

بیشتر بخوانید: چرا زنان بداخلاق برای ازدواج بهتر از زنان مهربان هستند


توجه به بهداشت روان همسر

بی تفاوت خوابیدن بعد از رابطه به هیچ وجه ؛ به همسر خود پشت کرده و نخوابید چراکه اگر چنین رفتاری انجام دهید فاز فرونشینی به تنهایی سپری می شود که مسلما بر رضایت زوج تاثیر منفی دارد.
بعضی از زوجین پس از برقراری رابطه جنسی، سریع به خواب می روند اما بهتر است پس از آن کمی همسرتان را نوازش کنید تا به عشق واقعی شما پی ببرد. به چشمان او نگاه کنید و او را آرام در در آغوش بگیرید. این لحظات بهترین زمان برای نشان دادن عشق و مکالمه های عاشقانه است پس هرگز آن را از دست ندهید ؛ باید بدانید که نوازش و لمس عاشقانه به رضایت بیشتر جنسی کمک می کند .
تشکر اهمیت دارد ؛ برخلاف آنچه برخی از مردان تصور می کنند و باور دارند که چنین رفتاری مناسب شخصیت آنها نیست باید بگوییم که زنان به این مسئله اهمیت زیادی می دهند و برایشان مهم است که همسرشان ارزش دادن به آنها را در هر شرایط به زبان بیاورد نه در دورن خود نگاه دارد.

بیشتر بخوانید: زنان بعد از رابطه جنسی چه کارهایی را حتما باید انجام دهند

 

رابطه جنسی سالم
خوراکی مقوی بخورید 


در صورتی که رابطه جنسی خوبی داشته اید درباره آنچه این رابطه را خوب کرده، تا هنوز در ذهن تان تازه است به همسرتان بگویید که لمس یا حرکت خاصی را از طرف او بیشتر دوست داشتید ؛ باید بدانید که الان بهترین زمان برای صحبت کردن درباره این موضوع است و درصورتی که زمان بگذرد دیگر حرف زدن درباره اش خوشایند نیست.
اگر بی حال هستید، با همسرتان درباره این بی حالی صحبت کنید و از او بخواهید یک خوراکی گرم و شیرین برای شما بیاورد. 
نسبت به اینکه آیا او در رابطه جنسی با شما آرامش داشته است یا نه مطمئن شوید چراکه این موضوع در بهداشت روان همسرتان تاثیر زیادی دارد و می تواند پیوند عاطفی شما را محکم کند.
در موقع خستگی که می دانید خیلی زود خوابتان می برد وارد سکس با همسرتان نشوید، حتما نسبت به سرحال بودن خود مطمئن شوید. بعد از رابطه جنسی هم این سرحالی را داشته باشید.
شیره انگور، ارده شیره و خوراکی هایی از این دست می تواند به بازگشت قوای جسمی و آرامش شما کمک کند بنابراین بعد از رابطه جنسی حتما یک خوراکی مقوی بخورید و بعد کمی استراحت کنید. از همسرتان بخواهید او هم کنار شما استراحت کند.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.