2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی توچه کومرال بازیگر نقش نازلی در سریال ضربان قلب

بیوگرافی توچه کومرال بازیگر نقش نازلی در سریال ضربان قلب

بیوگرافی توچه کومرال بازیگر نقش نازلی در سریال ضربان قلب را اینجا بخوانید

جامعه پویا -توچه کومرال بازیگر و مدل ترکیه ای است که در سریال ضربان نقش نازلی را بازی می کند. 

 


توچه کومرال متولد سال 1983 است و در ازمیر به دنیا آمده است. او در دانشگاه در رشته بازیگر تحصیل کرد و با بازی در سریال این قلب تو را فراموش نمی کند به شهرت رسید. از دیگر کارهای توچه کومرال سریالهای  علی رغم همه چیز ، طولانی ترین قرن ، داستان قدیمی ، مداح ، تبعید ، قانون عشق ، ممنوع ، هرگز تسلیم نشوید  و ضربان قلب است 
توچه کومرال یک متر و 167 سانتی متر قد دارد و 52 کیلو وزنش است. او یک مدل موفق در ترکیه است و از بازیگران ثروتمند کشور محسوب می شود. 

 


دارایی توجه کومرال 


آنطور که مطبوعات ترکیه نوشته است او 17 میلیون دلار ثروت دارد و یکی از ثروتمندترین زنان ترکیه و جهان است. 

توچه کومرال بازیگر نقش نازلی در سریال ضربان قلب


زندگی شخصی توچه کومرال 

 


توچه کورا ازدواج نکرده است . او برای مدتی با جم کیلچی دیگر بازیگر ترکیه ای رابطه عاطفی داشت اما بعد این رابطه قطع شد. هرچند تحقیقات زیادی درباره اینکه آیا او عمل زیبایی انجام داده یا خیر انجام شده است اما شواهدی که نشان دهد توچه کورا عمل زیبایی انجام داده است وجود ندارد. 

 


زندگی کاری توچه کومرال


توچه کومورا در زندگی کاری خود بسیار موفق است او را یک بازیگر سورئال می‌دانند و کارگردانها به این دلیل توچه را برای بازی در سریالهایشان انتخاب می‌کنند که او می‌تواند به حدی نقش را برای بیننده باور پذیر کند که حالا خیلی ها در ترکیه او را با نام شخصیت هایی که بازی کرده است می‌شناسند. او دو دنیای بازیگری متفاوت را در کارش تجربه کرده است و شخصیت کاری او در سینما با آنچه در سریالها بازی کرده متفاوت است. 

 


توچه کومرال در نقضش نازلی سریال ضربان قلب


توچه کومرال در سریال ضربان قلب نقش آفرینی کرده و در 10 قسمت این سریال حضور فعال دارد و یکی از شخصیت های اصلی است. او در این سریال نقش نازلی را بازی کرده است 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.