2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

سکانس های دیده نشده و جالبی از پشت صحنه از سرنوشت 4

پشت صحنه دیدنی و جذابی از فیلمبرداری سریال از سرنوشت 4 را اینجا ببینید

جامعه پویا - سریال از سرنوشت 4 در حال فیلم برداری است و با توجه به شرایط کرونا فیلم برداری کند پیش می رود اما عوامل سریال اعلام کرده اند قرار است سریال از سرنوشت 4 از اوایل پاییز پخش شود و بنابراین فیلم برداری تا آن زمان حتما باید تمام شود. 

حالا مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو و لیلا بلوکات بازیگر نقش مینا ، نامادری سهراب فیلم هایی از پشت صحنه سریال از سرنوشت 4 منتشر کردند که آنها را در خانه لاکچری منصور پدر سهراب که نقش ان را مجید واشقانی بازی می کند نشان می دهد. 

کیسان دیباج در نقش سهراب ، دارا حیایی در نقش هاشم ، فاطیما بهارمست در نقش نغمه و مونا کرمی در نقش آرزو در این سریال نقش آفرینی کرده اند. 

بیشتر بخوانید : زمان پخش سریال از سرنوشت 4 مشخص شد

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/10/27
ممنون از سریال خوبتون کیسان دیباج و مونا کرمی خیلی خوب بازی میکنید و انشالله ازسرنوشت ۴ زودتر پخش بشه
فاطمه 1400/03/11
سلام من سریال از سرنوشت را خیلی دوست دارم و آقای دارا حیایی در نقش هاشم و کیسان دیباج در نقش سهراب و فاطیما بهار مست در نقش نغمه را خیلی دوست دارم و داشتم شما سه تا راخیلی دوست داشتم و دوست دارم 😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.