2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی حمید رشید بازیگر نقش آرش در سریال زندگی زیباست

بیوگرافی حمید رشید بازیگر نقش آرش در سریال زندگی زیباست

بیوگرافی کامل حمید رشید بازیگر نقش آرش در سریال زندگی زیباست را اینجا ببینید

جامعه پویا -حمید رشید بازیگر جوان و اهل تئاتر است که در سریال زندگی زیباست نقش آرش را بازی می کند. 

سریال زندگی زیباست حمید رشید


حمید رشید بازیگری را از تئاتر شروع کرد. او یکی از فعالترین بازیگران تئاتر است که از دوران نوجوانی  بازیگری را شروع کرد. 
شباهت زیادی حمید رشید به مرحوم استاد حسین پناهی یکی از ویژگهایی است که باعث شده بازیگری او را از سایر بازیگران متمایز کند. 
حمید رشید در سریال زندگی زیباست نقش آرش تازه دامادی را بازی می کند که طبع لطیفی دارد و ادبیاتی است و در شب عروسی دزد خانه او را سرقت می کند. 
نقش مقابل او را یاسمین خلدبرین  در نقش یاسی بازی می کند. 

 

آرش در سریال زندگی زیباست

آرش در سریال زندگی زیباست


حمید رشید و دوستان تئاتری اش از جمله سجاد بابایی  اولین تجربه خود را مقابل دوربین تلویزیون با سریال زندگی زیباست داشتند. 
حمید رشید بجز بازی در سریال زندگی زیباست در تئاترهای بیشماری از جمله نمایش مشاهیر، ملکه زیبای لینین، عشق ثگی، مواچیله در هیچ جا و پوبلیکومس بشیمبوفونگ از جمله تئاترهای مطرحی است که او در آنها به ایفای نقش پرداخته است.


حمید رشید در سریال زندگی زیباست بسیار سعی می کند شبیه به حسین پناهی باشد و به نظر می رسد او به عمد اینکار را می کند تا آرش را به عنوان یک جوان عاشق شعر و ادبیات و پیرو حسین پناهی نشان دهد. جوانی که حتی ظاهرش را مانند حسین پناهی آراسته می کند. از آنجایی که یکی از بازیگران در طول سریال به ظاهر تقلیدی آرش اشاره می کند به نظر می رسد این شباهت کاملا عمدی است. 

حمید رشید بازیگر سریال زندگی زیباست


زندگی شخصی حمید رشید


از زندگی شخصی حمید رشید اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما به نظر می رسد او بسیار به طبیعت و سفر علاقه دارد و در صفحه مجازی اش نیز بجز عکس هایی که از تئاترهایش منتشر کرده عکس هایی از طبیعت گردی هایش هم منتشر کرده است. 

 

دیدگاه‌ها
مممم 1400/06/06
منم اولش فک کردم پسر مرحوم پناهی هستش واقعا خوب درخشید آقا ارش
ناشناس 1400/05/21
باسلام. واقعا بازی آقای رشید عالی وزیبا ست واز همه مهم تر که یاد وخاطره ی مرحوم حسین پناهی را زنده کردند.واقعا ممنونیم.
محمد رضا 1400/05/19
من خیلی خوشحالم که چنین بازیگری پیدا شده که یاد استاد پناهیو زنده کرده همیشه غصه میخوردم که حسین پناهی زود رفت دیگه کسی نیست بیاد جاش .وقتی پیدا شد خیلی خوشحال شدم امیدوارم بیشتر مثل مرحوم باشه😊❤
ناشناس 1400/05/17
سلام سینمای ایران یک حسین پناهی در حافظه خود دارد. کاش ایشون سعی کنه که خودش باشه.
منیژه ملک پور 1400/05/15
سلام منم موافقم.آرش در سریال «زندگی زیباست»واقعا خیلی قشنگ و عالی بازی می کنند انگار خود مرحوم حسین پناهی هستند.هم صدا هم‌گریم و...ازهمه لحاظ شبیه آن مرحوم هستند.روح آن مرحوم شاد🌹.برای آقای حمید رشید هم آرزوی موفقیت می کنم🌺
ناشناس 1400/05/08
در این گریم بسیار شبیه حسین پناهی شده.،حتی گاهی اوقات لهن و حرکات ایشان هم مثل مرحوم پناهی است ابتدا بنده گمان کردم پسر ایشان است، اگر زندگینامه مرحوم حسین پناهی را بسازند ایشان بسیار مناسب این نقش هستند.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.