2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خلاصه داستان و بازیگران سریال آپارتمان بی گناهان

خلاصه داستان و بازیگران سریال آپارتمان بی گناهان

جزئیات کامل سریال آپارتمان بی گناهان را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال آپارتمان بی گناهان سریالی ترکیه ای در ژانر خانوادگی و درام است که از شبکه دولتی ترکیه پخش می شود. 


خلاصه داستان سریال آپارتمان بی گناهان

 

این سریال بر اساس کتاب «درون سکه» ساخته شده است؛ کتابی که برداشتی واقعی از سرگذشت مراجعین روانپزشکی به نام «گولسرن بوداییجی اغلو» است. این سریال جذاب روایتگر داستان «هان» و خانواده اش است؛ هان که ظاهرا تاجری جوان، خوش تیپ و کاریزماتیک است، از درون سرشار از خاطرات دردناک و تراژدی است. او پس از بازگشت از ایالات متحده، زندگی خود را وقف خواهران و پدرش می کند. خواهران او از مشکلات فیزیولوژیکی رنج می برند که نتیجه غم انگیزی از آسیب های دوران کودکی و سابقه خانوادگی آن هاست. «صفیه»، به عنوان قربانی اصلی گذشته آسیب زننده خانواده، به شدت درگیر وسواس است؛ «گولبن»، هنوز تخت خود را در دوران جوانی خیس می کند و کوچکترین آن ها، «نریمان»، از آسم و خودآزاری رنج می برد ...
سریال آپارتمان بی گناهان به کارگردانی جاگری ویلا لوستوالی و جیگدیم بوزعلی و اندر میهلار در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ترکیه و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است.

سریال آپارتمان بی گناهان

 
بازیگران سریال آپارتمان بی گناهان


در این سریال فرح زینب عبدالله، بیرکان سوکولو، متین کوسکن، ازگی مولا، مرو دیزدار , آتیلا سندیل به هنرمندی پرداخته‌اند.

 


سریال آپارتمان بی گناهان چند قسمت است 


سریال آپارتمان بی گناهان سریالی در 37 قسمت و یک فصل تهیه شده است. از آنجایی که این سریال بر اساس یک رمان ساخته شده است احتمال اینکه فصلهای بعدی آن هم ساخته شود وجود ندارد.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.