2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
راز احمد در سریال برف بی صدا می بارد چیست

راز احمد در سریال برف بی صدا می بارد چیست

راز احمد داماد خانواده شکیبا در سریال برف بی صدا می بارد چیست اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال برف بی صدا می بارد سریالی در ژانر درام خانوادگی است که مشکلات زندگی 5 فرزند خانواده ای را نشان می دهد که پدر و مادرشان را از دست دادند. 
در این میان سیمین ( الیکا عبدالرزاقی ) به دلیل حسادتهایی که به خواهر کوچکترش می کند سعی دارد همه چیز را از آن خودش کند و زندگی او را بهم بزند. نسرین ( مریم شیرازی ) تلاش می کند سیمین را متوجه اشتباهاتش بکند اما موفق نمی شود و پگاه و دانیال دختر و پسر کوچک خانواده مدام در کشاکش دو خواهر آسیب می بینند. احمد (پاشا رستمی ) پسرعمه سیمین و سهیلا ( مهسا طهماسبی ) نسرین است و پدر این دو دختر پیش از مرگ احمد را به عنوان مدیرعامل شرکت معرفی کرد و همین هم باعث شد تا سیمین حسادت بیشتری به او بکند. به همین دلیل هم اشتباهات سیمین گسترده تر شد. 


حالا سیمین رازی را از احمد می داند که نسرین نمی داند. راز احمد رازی است که همه بجز نسرین  می دانند. رابطه عاشقانه احمد و نسرین  مورد دیگری است که سیمین به آن حسادت می کند. وقتی شهاب (پوریا پورسرخ ) نامزد سیمین او را رها کرد وضعیت روحی سیمین آشفته تر شد او حالا به رابطه عاشقانه خواهرش هم حسادت می کند و تلاش می کند که ان را هم بهم بزند. 

سریال برف بی صدا می بارد
به نظر می رسد سیمین راز احمد را برملا کند تا رابطه او و خواهرش را بهم بزند. 
رازی که گوهر خانم ( پانته آ سیروس ) مادر احمد هم می داند و درباره آن به نسرین  چیزی نگفته است. سیمین به پدرش قول داده تا درباره این راز تا زمانی که عمه اش نخواهد چیزی نگوید اما سیمین روی قولی که به پدرش داده می ماند؟ 
راز احمد اما بایدمساله ای در کودکی او باشد. مساله ای که به پدر احمد باز می گردد. هرچند سعید( هادی دیباجی ) و احمد مانند دو برادر واقعی همدیگر را دوست دارند اما آیا واقعا این دو برادر تنی هستند؟


حالا که احمد متوجه شده با نقشه هایی که کیانی ( پوریا شکیبایی ) کشیده مرتکب خطای بزرگی شده و مورد کلاهبرداری قرار گرفته است و شرکت با چالش بزرگی مواجه شده است آیا سیمین از این فرصت برای خراب کردن رابطه خواهرش و احمد و فاش کردن راز احمد که احتمالا همان فرزند خواندگی اوست برملا می کند؟
باید دید نقش نرگس ( مینا وحید) خواهر کیانی در این نقشه هولناک چیست و او چه خواهد کرد آیا با برادرش سرشاخ می شود و به کمک خانواده شکیبا می رود؟ 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.