2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل آبان عسکری بازیگر نقش عاطی در سریال یاغی

بیوگرافی کامل آبان عسکری بازیگر نقش عاطی در سریال یاغی

بیوگرافی کامل آبان عسکری بازیگر نقش عاطی در سریال یاغی را اینجا بخوانید

جامعه پویا -آبان عسکری بازیگر نقش عاطی یا عاطفه در سریال یاغی است که از نقش های اصلی این سریال است. 
سریال یاغی سریالی درام در ژانر عاشقانه است که داستان زندگی پسری را روایت می کند که از جنوب شهر تهران برخواسته و می خواهد زندگی آرام و عاشقانه ای داشته باشد اما موانعی بر سر راه اوست. 

آبان عسکری و محمد کارت


زندگی خصوصی آبان عسکری


آبان عسکری متولد 5 اردیبهشت 1360 در تهران، نویسنده و بازیگر است. آبان عسکری مدرک کارشناسی ارشد تئاتر دارد. همسر او محمد کارت، کارگردان، بازیگر و نویسنده است. آنها چند سال قبل با هم ازدواج کردند و زندگی شادی دارند ، آبان عسکری علاوه بر بازیگری نویسندگی هم می کند و البته یک آتلیه حرفه ای عکس نیز دارد، او و محمد کارت فرزندی ندارند. 

 

فیلم شناسی آبان عسکری


 آبان عسکری فعالیت هنری خود را در زمینه بازیگری تئاتر از سال 1388 آغاز کرد. آبان عسکری در نمایش هایی همچون «فیروزه» به کارگردانی بهزاد فراهانی ، «خاطره ای نداشتم حتی اگر هزارسالم بود» به کارگردانی قطب الدین صادقی ، «مترسک» به کارگردانی مهرداد خامنه بازی کرد. وی هچنین در فیلم سینمایی «مات» به کارگردانی صبا کاظمی ، «سوفی و دیوانه» به کارگردانی مهدی کرم پور ، فیلم مستند «لاوراتوار» به کارگردانی علی همراز و فیلم کوتاه «مسکوت» به کارگردانی محمد ثریا به عنوان بازیگر حضور داشت.
از دیگر فیلم های آبان عسکری ،؛ شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت ، هشت و نیم دقیقه / پرستاران/ حوالی پاییز/ روزگار / مجموعه نمایش خانگی یاغی و بچه خور است. 

عاطی در سریال یاغی


عاطی در سریال یاغی 


آبان عسکری در سریال یاغی نقش عاطی یا عاطفه را بازی می کند، او خواهر جاوید (علی شادمان ) است که از پدر جدا و از مادر یکی هستند ، عاطی برای اینکه برادرش زندگی شادی داشته باشد هرکاری می کند و در این راه حتی نسبت به عشقش هم گذشت می کند. 
سریال یاغی نیز از ساخته های محمد کارت است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.