2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
خواص   بادام هندی برای  مردان

خواص بادام هندی برای مردان

بدام هندی خواص زیادی دارد ، خواص بادام هندی برای فعالیت جنسی مردان را اینجا بخوانید

جامعه پویا - بادام هندی تنقلاتی بسیار مفید است. بادام هندی در باروری زنان و مردان تاثیر بسیاری دارد. 

 

افزایش باروری مردان


به عقیده پزشکان ایتالیایی مصرف روزانه بادام هندی با افزایش تولید اسپرم باعث افزایش باروری در مردان می‌شود. تحقیقات نشان داده مردانی که بادام هندی مصرف کرده اند اسپرم آنها در بارور کردن زنان قدرت بیشتری داشته است. 

بیشتر بخوانید : طرز تهیه حریر بادام برای نوزادان


فواید خوردن بادام هندی در بارداری


بادام هندی مغز گیاهی خوشمزه و پرطرفدار بوده، مصرف آن به عنوان تنقلات و میان وعده در بین مردم رایج است و می توان آن را به سهولت از مغازه ها، فروشگاه ها و شیرینی فروشی ها تهیه نمود. ارزش غذایی بالا و خواص بیشمار بادام هندی باعث شده است، مصرف بادام هندی در دوران بارداری به عنوان یک قرص ویتامین طبیعی شناخته شود به طوریکه، حدود 30 گرم بادام هندی حاوی بیش از 4 گرم پروتئین، 9 گرم کربوهیدرات و 13 گرم چربی سالم، انواع ویتامین ها و مواد معدنی مفید و لازم برای رشد جنین است. به همین دلیل مصرف آن در طی بارداری بسیار مفید خواهد بود. 
یکی از مهمترین خواص بادام هندی در دوران بارداری، تامین انرژی مورد نیاز برای زنان در طول این دوران است.
میزان بالای فیبر در بادام هندی، یبوست و اسهال در دوران بارداری که در بیشتر زنان باردار شایع است، را کاهش می دهد.
یکی از موثرترین خواص بادام هندی در بارداری، توسعه و استحکام دندان ها و استخوان های کودک است که به دلیل میزان بالای کلسیم و منیزیم در بادام هندی است.

 


بادام هندی غنی از منیزیم است. این ماده معدنی از بدن زنان باردار در برابر گرفتگی های عضلانی، فشار خون بالا، دردهای عضلانی، سردرد و خستگی محافظت می کند و در درمان میگرن موثر است.
خوردن بادام هندی در بارداری به تامین انرژی و کالری مورد نیاز بدن در این دوران کمک کرده، بدون اینکه باعث افزایش وزن بیش از اندازه زنان در دوران بارداری شود.


درمان کم خونی کودکان


بادام هندی با پروتئین فراوانی که دارد باعث می‌شود کودکان استخوان‌های سالم و عضلات قوی تری داشته باشند. همچنین کم خونی کودکان را با بادام هندی می‌توان درمان کرد.

 

بادام هندی برای مردان

 جلوگیر‌ی از سفید شدن مو


عنصر مس موجود در بادام هندی باعث تقویت و افزایش رشد مو شده و از ریزش و سفید شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

 

 

جوان سازی پوست


بادام هندی منبع غنی مس و آهن است که از چروک شدن پوست صورت جلوگیری کرده و باعث جوان سازی آن می‌شود؛ به گفته محققان بادام هندی مانع از ابتلای افراد به سرطان پوست می‌شود.

 

 

درمان جوش صورت


عنصر سلنیوم موجود در بادام هندی با کاهش التهابات پوست جوش و آکنه صورت را درمان کرده و جای جوش را از بین می‌برد.

 

درمان دیابت


بادام هندی یکی از بهترین آجیل‌ها به شمار می‌رود، زیرا درای مقادیر کمی قند و کلسترول است. تحقیقات نشان می‌دهد عصاره هیدرواتانول بادام هندی برای جلوگیری از افزایش قند خون و کاهش مقاومت به انسولین مفید است.

 

 

لاغری و کاهش وزن


به گفته محققان افرادی که در هفته دو بار بادام هندی مصرف می‌کنند وزن کمتری نسبت به کسانی که از رژیم‌های لاغری گوناگون استفاده می‌کنند دارند. بادام هندی اشتها را کاهش داده و با افزایش چربی سوزی به سم زدایی سیستم گوارش بدن کمک می‌کند.

 

 

درمان کبد چرب


مصرف منظم بادام هندی به سم زادیی بدن کمک کرده و بیماری‌های کبدی و کبد چرب را درمان می‌کند. گفته شده است با مصرف بادام هندی می‌توان خطر ابتلا به سنگ‌های کیسه صفرا را کاهش داد.

 

مضرات بادام هندی

 

بادام هندی ممکن است در بعضی افراد دچار حساسیت کند و دستگاه گوارش را تحت تاثیر قرار دهد. بادام هندی در بعضی افراد منجر به معده درد ، اسهال ، فشار خون بالا و یا کهیر می شود. همچنین تنگی نفس از جمله حساسیت‌هایی است که برخی افراد به بادام هندی نشان داده اند. مصرف زیاد بادام هندی باعث چاقی نیز می شود.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.