2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
طرز تهیه خامه قنادی  بسیار عالی  به روش قنادی ها در خانه

طرز تهیه خامه قنادی بسیار عالی به روش قنادی ها در خانه

طرز تهیه خامه قنادی بسیار عالی در خانه و به روش قنادی ها را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -خامه قنادی یک خامه فرم گرفته مخصوص است که در شیرینی و کیک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. 
برای تهیه خامه قنادی لازم نیست حتما به قنادی مراجعه کنید می توانید به راحتی این خامه را در خانه تهیه کنید. 

 

طرز تهیه خامه قنادی

 

بیشتر بخوانید :طرز تهیه دونات مغزدار شکلاتی
 


مواد لازم برای تهیه خامه قنادی


خامه پرچرب: 1 پیمانه
شکر یا عسل: 1 قاشق غذاخوری
عصاره وانیل: 1 قاشق چای‌خوری

 


طرز تهیه خامه قنادی


ظرفی که برای تهیه خامه قنادی در نظر گرفته اید را به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا سرد شود.
سپس خامه سرد، شیرین کننده و عصاره وانیل را در کاسه مورد نظربریزید  و به کمک مخلوط کن با هم ترکیب کنید. ابتدا مواد را با سرعت کم و به تدریج با سرعت متوسط رو به بالا با هم مخلوط کنید.
به مخلوط کردن مواد ادامه دهید تا زمانی که حجم خامه تقریبا دو برابر شود. امکان دارد فرم گرفتن خامه کمی زمان‌بر شود، اما پس از مدتی خامه پف می کند.

طرز تهیه خامه قنادی در خانه

بیشتر بخوانید : طرز تهیه کیک رژیمی بدون فر و هم زن بسیار خوشمزه و حرفه ای+ویدئو


نکات برای تهیه خامه فرم گرفت

 

برای رساندن خامه به حالت سافت پیک یا قله نرم، مخلوط کردن خامه را تا زمانی ادامه دهید که در صورت بلند کردن مخلوط کن، خامه شبیه بستنی ذوب شده باشد و جای پره‌های مخلوط کن خیلی واضح نباشد.
برای مدیوم پیک یا خامه‌ای که نه خیلی سفت باشد نه خیلی شل، مخلوط کردن مواد را تا زمانی ادامه دهید که در صورت بیرون آوردن مخلوط کن جای پره‌ها بیشتر از مرحله سافت پیک روی خامه قابل مشاهده باشد.


برای تهیه خامه‌ای با بافت منسجم‌تر تا جایی به مخلوط کردن مواد ادامه دهید که رد پره‌های مخلوط کن کاملا قابل تشخیص و محکم باشد. معمولا این نوع خامه برای ایسینگ و تزئین کیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مخلوط کردن بیش از حد خامه اجتناب کنید، زیرا خامه شما تبدیل به کره خواهد شد.
خامه فرم گرفته تا 5 روز داخل یخچال و درون یک ظرف درب دار قابل نگهداری است. اگر بافت خامه کمی از هم جدا شد و به اصلاح وا رفت، آن را دولاره به آرامی با قاشق هم بزنید. خامه فرم گرفته خانگی به مرور زمان مقداری از حجم خود را از دست می‌دهد، بنابراین ممکن است لازم باشد دوباره آن را کمی با ملایمت بزنید تا به بافت اصلی برسید.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.